-->

23.4.10

Προχωράει η "Εξαρχειοποίηση" της Πλατείας Φανερωμένης στη Λευκωσία

Ένα πράγμα το οποίο ανέκαθεν μου έκανε εντύπωση στην Κύπρο, είναι η ιδιαιτερότητα στην ιεράρχηση των ειδήσεων σε εφημερίδες αλλά και τηλεοράσεις: είναι ίσως το μοναδικό μέρος στον κόσμο όπου θα ακούσεις στο δελτίο των 9 ότι απεβίωσε μία ηλικιωμένη γυναίκα, ή ότι την Κυριακή έχει πανηγύρι και σούβλα στη Γεροσκήπου. Πράγματα που ίσως είναι πολύ σημαντικά για τους συγγενείς της κυρίας ή για τον καντηλανάφτη στην Γερόσκηπου, αλλά κάθεσαι και αναρωτιέσαι: τι σχέση μπορεί να έχει η ευρύτερη κοινωνία με αυτό που παρουσιάζεται ως είδηση;
Το μικρότερο μέγεθος της χώρας σίγουρα υποβοηθάει αυτό το φαινόμενο, αλλά δεν ξέρω εάν επαρκεί για να το εξηγήσει.
Πιστεύω ότι πολλά από τα πράγματα που συμβαίνουν στον τόπο αυτόν μεγαλοποιούνται έντεχνα σε σημείο καρικατούρας: έχω δει μεθυσμένο άνθρωπο να πετάει ένα ποτήρι μπύρας έξω από την αρχιεπισκοπή και να τον πηγαίνουν σε δίκη με κατηγορίες που θα ταίριαζαν σε τσετσένο αυτονομιστή αντάρτη. 
Δέχομαι ως ένα σημείο ότι ο κάθε δημοσιογράφος όταν κλείνει η μέρα πρέπει να "κλείσει" και το φύλλο ή το ρεπορτάζ. Αλλά όταν τέτοιες μεγαλοποιημένες ιστορίες φτάνουν μέχρι την Βουλή και τον Δήμο Λευκωσίας και γίνεται σοβαρή πολιτική συζήτηση γι'αυτές, κάτι έχει πάει πολύ, πολύ στραβά. 
Και παραπέμπω στο σημερινό πρωτοσέλιδο της Σημερινής, εφημερίδας ευρείας κυκλοφορίας της Κύπρου: 
"Ο πρόεδρος της επιτροπής νομικών Ιωνάς Νικολάου προειδοποίησε για τον κίνδυνο μετατροπής της περιοχής Φανερωμένης σε... πλατεία Εξαρχείων. Είπε ακόμα ότι, "με βάση τις αναφορές της ΚΥΠ, γίνεται χρήση ναρκωτικών, οι κάτοικοι υποφέρουν,οι καταστηματάρχες παραπονούνται ότι καταστρέφεται η περιουσία τους"*
Για όσους δεν διαμένουν ή δεν έχουν πάει ποτέ στην Λευκωσία, πρέπει να διευκρινίσω ότι η Πλατεία Φανερωμένης είναι ένα μέρος στο ιστορικό κέντρο της πόλης, το οποίο καμία σχέση δεν έχει με την "far west" εικόνα που μας περιγράφει ο κ. Νικολάου. Παλαιότερα ήταν πιο πολυσύχναστος χώρος, αλλά η μετακίνηση του εμπορικού κέντρου προς τις κοντινές λεωφόρους άφησε στη σκόνη αρκετά από τα μαγαζιά και τα νεοκλασικά της περιοχής. Τα περισσότερα μαγαζιά που επιβιώνουν ανήκουν σε κάποιους ηλικιωμένους που πουλάνε υφάσματα, βίδες κλπ, και περιμένουν περισσότερο τη σύνταξή τους παρά τον πελάτη. Εξαίρεση αποτελούν κάποια φιλήσυχα εναλλακτικά καφενεία της περιοχής, όπως τα "Καλά Καθούμενα" ή το "DoubleSixCoffee", τα οποία μαζεύουν από καθηγητές Πανεπιστημίου μέχρι σκεϊτάδες και τουρίστες.
Στα γύρω στενά μπορεί να δείτε παρέες από γυμνασιόπαιδα που παίζουν κιθάρα ή δίνουν στα παγκάκια τα πρώτα τους φιλιά. Σε αυτά τα στενά λοιπόν η κυπριακή κυβέρνηση έχει αμολήσει (με δική της ομολογία) την... ΚΥΠ (!!!) για να καταγράψει έκνομες συμπεριφορές και να κινηθεί αναλόγως...
Γνωρίζω ότι αρκετές από τις συκοφαντίες που εξαπολύονται σήμερα σχετικά με τη Φανερωμένη έχουν εφαρμοστεί και στην περίπτωση των Εξαρχείων, με αποτέλεσμα να υπάρχει μία τερατοποιημένη εικόνα για την περιοχή της Αθήνας. Αλλά εδώ χρειάζεται να σκεφτούμε κάποιες βασικές αναλογίες: η Κύπρος δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή ούτε μία οργάνωση αντάρτικου πόλης. Στην πλατεία Φανερωμένης δεν έχει πέσει ούτε μία μολότοφ. Οι πορείες και οι καταλήψεις είναι κάτι που είναι σπανιότερο από τα αγρινά. Κι όμως, αυτό δεν πτοεί καθημερινές εφημερίδες και  δελτία ειδήσεων που μιλούν για "ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ", έναν τίτλο βγαλμένο από την εποχή της "εθνοσωτηρίου επαναστάσεως".
Η δήμαρχος Λευκωσίας Ελένη Μαύρου, η οποία εξελέγη με την υποστήριξη του ΑΚΕΛ**, δήλωσε τα εξής για το "Φαινόμενο Φανερωμένη": "Υπάρχει ανάγκη εμφανούς παρουσίας της Αστυνομίας, ο θεσμός του αστυνομικού της γειτονιάς δεν λειτουργεί, η αστυνόμευση είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτη". 
Διαβάζοντας τα λόγια αυτά, εκτός του ότι μου έκανε εντύπωση που η δήμαρχος έθεσε το θέμα σε αστυνομική βάση, απόρησα για το εξής: σε ποιά εγκλήματα αναφέρεται και απαιτεί με τέτοιο τρόπο συνεχή αστυνομική επιτήρηση σε μία περιοχή;
Στο ερώτημα αυτό απαντά με κωμικό κατ'εμέ τρόπο ο κ. Νικολάου: "Πέρσι το Πάσχα, έσκισαν την εορταστική εικόνα της Παναγίας έξω από την εκκλησία, ενώ φέτος τη Μεγάλη Πέμπτη διασκέδαζαν έξω από την εκκλησία με δυνατή μουσική κατά την ώρα της λειτουργίας. Η στάση τους αυτή, δημιουργεί συγκρουσιακή κατάσταση και πρέπει να εξευρεθεί κατάλληλος χώρος γι'αυτήν τη μορφή διασκέδασης". 
Ανακεφαλαιώνουμε λοιπόν: έχουμε μία λίγο-πολύ παραμελημένη πλατεία στην οποία πίνουν καφέ, βάζουν μουσική και γράφουν συνθήματα τμήματα της νεολαίας. Αφού αναγορεύσουμε την κατάσταση αυτή σε "ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ", βάζουμε ως πρώτο μέλημα την καταστολή. Σφήνα δεξιά στην εφημερίδα, ένας ακόμη τίτλος: "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ". Τελικά, ποιός θα φταίει αν η Φανερωμένη γίνει πραγματικό γκέτο;
Καλά έλεγε ένα σύνθημα που είχα δει κάποτε: Όπου ακούς ασφάλεια, ανθρώπινο κρέας μυρίζει... 
--------------------------------
*Εφημερίδα Σημερινή, 23 Απριλίου 2010
**εργατικό κόμμα της Κύπρου, που (αυτο)προσδιορίζεται ως κομμουνιστικό

17 σχόλια:

  1. Πολύ εύστοχα αυτά που παρατηρείς και επισημαίνεις. Το πόσο εύκολα μπορεί στην Κύπρο κάτι να διογκωθεί και να δαιμονοποιηθεί συνδέεται σαφώς με το μικρό μέγεθος της χώρας, αλλά πιο πολύ, νομίζω, με τα κλειστά μυαλά των ανθρώπων και της κοινωνίας.

    Το απίστευτο είναι πως θεωρητικά οι Κύπριοι έρχονται σε επαφή με άλλες κουλτούρες, αφού σπουδάζουν στο εξωτερικό, ταξιδεύουν, παντρεύονται αλλοδαπούς/ες, έχουν βοηθούς και εργάτες στα σπίτια τους από άλλες χώρες, (εξ)υπηρετούν τουρίστες, αλλά παρόλ' αυτά αντιμετωπίζουν κάθετι που διαφερεί από τα συντηρητικά στερεοτυπικά τους πρότυπα ως ξένο και άρα κατ' επέκταση ως ύποπτο έως και εγκληματικό.

    Ένα άλλο σημείο ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι αυτό που υπαινίσσεσαι, ότι, δηλαδή, το λόγο σε όλα τον έχει η Αστυνομία. Αυτό που αισθάνεται κάποιος με ελάχιστα ενεργοποιημένα αντανακλαστικά είναι πως η εσωτερική πολιτική της χώρας έχει ανατεθεί εξ ολοκλήρου στην Αστυνομία, ενώ όλοι οι άλλοι ασχολούνται μονομανώς με το κυπριακό. Κι η πολιτική της Αστυνομίας εννοείται πως δεν είναι τίποτε άλλο από την καταστολή, η οποία δυστυχώς έχει συχνά στο στόχο το φρόνημα και όχι τις ουσιαστικά αξιοποίνες ενέργειες, που αφθονούν στο, κατά τ' άλλα, νησί των αγίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου άρεσε το κείμενό σου. σε πολλά έχεις δίκαιο.
    πολύ τη συμπαθούσα τη λήδρας όταν έμενα λευκωσία. αλλά να πω την αλήθεια φοβούμουν να κυκλοφορώ μόνη νύχτα εκεί. μάλλον λόγω των στενών δρόμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα... Επρόλαβες με...

    Να μην ξεχνάμε και την απόπειρα να δικαιολογήσουν και να ενθαρρύνουν την εμφάνιση οργανώσεων τύπου ΕΛΑΜ, να δημιουργήσουν "εχθρούς"... αλλά και να προστατεύσουν τα οικονομικά συμφέροντα που θέλουν να κάνουν την περιοχή "χάι-κλάσε" προορισμό.

    http://mpoufles.blogspot.com/2010/04/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η υποκρισια του κατεστημένου στο μεγαλειο της. Δημιουργούν ενα ηθικο πανικο (moral panic). Σαννα τζαι τα προβληματα τουντου τοπου ξεκινουν που την Φανερωμενη. Σαννα τζαι εν κανενας μιτσης που εφαεν 25 χρονια φυλακη για τα 200 κιλα χασισι και οχι επιχειρηματιας. Σαννα τζαι εν δειγμα αναρχίας το σύνθημα στον τοιχο αλλά οχι τα πεζοδρομια που εν γεματα αυτοκινητα τζαι εν μπορεις να παρπατησεις, τα καπαρε που πουλουν γενετζιες τζαι οι νονοι που εισπρασσουν χρεη.... ε ρε υποκρισια τουτη η κοινωνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. προσπερνώ το ότι θεωρείς μικρό και ασήμαντο γεγονός το παναύριν στη Γεροσκήπου... (τς, τς, τς):p

    συμφωνώ με τα όσα λες. Αποπροσανατολισμός. Τζαι το λυπηρό εν ότι μπορεί κάποιος με τα μυαλά που κουβαλά να γράψει ένα τέτοιο άρθρο για να φκάλει το πρωτοσέλιδο του με τον ευφάνταστο τίτλο, αλλά ακόμα τζαι οι νούσιμοι άνθρωποι (τη Μαύρου είχα την για νούσιμην), θα κάτσουν να απαντήσουν τζαι μάλιστα σοβαρά. Τζαι ο πιο μεγάλος αποπροσανατολισμός που ούλλα "θα αυξήσουμεν την αστυνόμευση". Λες τζαι η αστυνόμευση λύνει ούλλα τα προβλήματα. Το πιο εύκολον πράμαν να κάμεις, χωρίς να λύνεις ουσιαστικά τίποτε. Άσε που δεν έχει τζαι πρόβλημαν να λύσεις. Αλλά με κάτι τέτοια κάμνεις τους ψηφοφόρους να νομίζουν ότι κάτι κάμνεις, πληρώνονται και οι αστυνομικοί περισσότερο, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εν κρίμαν που δεν εφκήκεν μιαν φοράν έναν πλάσμα να πει "όπα ρε παιθκιά, μήπως είσαστεν λλίον υπερβολικοί;".

    Νομίζω ειδικά τωρά τελευταία στην Κύπρον εγίνηκεν εμφανές ότι η αστυνομία έσιει πολλήν δουλειάν να κάμει αλλού. Το οργανωμένο έγκλημα δίνει και παίρνει τζαι ασχολούνται με 5 λέξεις πανω σε έναν τοίχο....

    @αγρινό
    μήπως δεν είναι πρόβλημα το ότι μες το νου ούλλων η πόλη χωρίζεται σε χαι-κλασάτες περιοχές τζαι σε "εναλλακτικές"; τζαι που πότε η φανερωμένη ή η οποιαδήποτε περιοχή ανήκει σε μιαν ομάδαν ανθρώπων; εμένα ενοχλεί με τούτον το πράμαν. άμαν το σκεφτείς στη Φανερωμένη μπορείς να έβρεις τον οποιοδήποτε. Ναι, μπορεί να έβρεις πάρα πολλούς νεολαίους, αλλά μήπως τζιαμέ εν παν πάρα πολλές οι οικογένειες, ούλλοι οι χαικλέδες που θέλουν να κάμουν το γάμο τους στη φανερωμένη, ούλλοι οι χαικλέ "κουλτουριάρηδες" κλπ. τελοσπάντων, η περιοχή εν ανήκει σε μιαν ομάδαν. Ας το πάρουν χαπάριν. όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εάν όντως εξαρχειοποιείται η Φανερομένη που ακριβώς βρίσκεται το κακό; Καλύτερα δηλαδή να κάνεις κόκα στα "κυριλέ" κλαμπ, από το να πίνεις κάνα φομπά στο Μανώλη; Η μήπως τα πιτσιρίκια εκεί πέρα είναι πιο επικύνδηνα από τα κυκλώματα των στριπτιζάδικων και των πουτανόμπαρων;

    Αν πάντως η Φανερομένη όντως "γίνει Εξάρχεια", τόσο το καλύτερο, θα έχουν και ένα μέρος και οι "διαφορετικοί" νέοι να αράζουν. Όσο για τον Νικολάου και τους λοιπούς του ΔΗΣΥ-ΔΗΚΟ, προφανώς δεν έχουν πατήσει το πόδι τους σε ακτίνα χιλίων μέτρω από τα εξάρχεια, μια πραγματική γειτονιά της Αθήνας-από τις λίγες που διατηρούν αυτό το γνώρισμα πλέον-, όπου συνυπάρχουν junkies, μετανάστες, φοιτητές,κουλτουριάρηδες, καταληψίες,αριστεροί και αναρχικοί, ειρηνικά, με ελάχιστη εγκληματικότητα..... Αν εξαιρέσεις τα καφριλίκια που κάνουν ενίωτε οι μπάχαλοι και τις επιχειρήσεις "σκούπα-αρετή-μπάτσοι είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε" των ΜΑΤ, είναι μια από τις πιο ύσηχες περιοχές από άποψη εγκληματικότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ερυκίνη

    "...μήπως δεν είναι πρόβλημα το ότι μες το νου ούλλων η πόλη χωρίζεται σε χαι-κλασάτες περιοχές τζαι σε "εναλλακτικές"; ..."

    Όπως ανάφερα και στη δική μου ανάρτηση:

    "...Πιο κάτω γίνεται αναφορά στις θέσεις και απόψεις της Δημάρχου Λευκωσία, κ. Ελένης Μαύρου. Η Δήμαρχος απορρίπτει τα στερεότυπα με τα οποία κάποιοι επιχειρούν να χρωματίσουν την περιοχή και ταυτόχρονα προβάλλει τη θέση ότι σε αρκετές γειτονιές της περιοχής οι τιμές για αγορά ή ενοικίαση είναι πολύ ψηλές.

    Αναρωτιέμαι αν η κ. Δήμαρχος αντιλαμβάνεται την δική της συνεισφορά στα στερεότυπα όταν συσχετίζει «τάξη και ασφάλεια» με «τιμές αγοράς»..."


    Μέσα στους "εναλλακτικούς" έχει και παιδιά πολιτικών και μεγαλοεπιχειρηματιών, έχει και τον κάθη Κωστή ή Γιαννή... ο δε αυτοπροσδιορισμός τους μπορεί να διαφέρει πολύ από τους προσδιορισμούς που τα ΜΜΕ δίνουν σε αυτές τις παρέες.

    Άποψη μου είναι πως υπάρχουν και εκεί ιεραρχίες, συμμαχίες και αντιπαλότητες, "ιν και άουτ", σχέσεις ανάγκης και σχέσεις χρηστικές... κλπ.

    Όμως δεν έχεις δίκαιο ότι είναι "μέσα στο νου" ο διαχωρισμός σε περιοχές χάι-κλάσε και "εναλλακτικές".

    Είναι πραγματικός και μάλιστα με οικονομικά κριτήρια... και τον αποφασίζουν οι έχοντες και κατέχοντες.

    Άμα καλείσαι να πληρώσεις π.χ. το φραπέ με κανονικό νέσκαφε στην διπλάσια ή τριπλάσια τιμή από τον ήδη υπερτιμημένο καφέ σε "κανονικό μαγαζί"... όταν η τιμή ενοικίασης ή αγοράς στέγης είναι επίσης διπλάσια ή τριπλάσια για τα ίδια τετραγωνικά και με τις ίδιες βασικές υπηρεσίες (δλδ. νερό, ρεύμα, κλπ)... ε, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για "διαχωρισμό μέσα στο Νού μόνο".

    Ίσως εμείς να μην αντιλαμβανόμαστε τη διαφορά εάν δεν χρειάζεται ποτέ να μετράμε φραγκοδίφραγκα για να δούμε αν φτάνουν... δεν σημαίνει όμως ότι αυτή η "διαφορά" δεν υπάρχει.

    Το "τρικ" στα ΜΜΕ και όπου υπάρχουν πολιτικοί είναι η διασύνδεση των τιμών της αγοράς με την "τάξη και ασφάλεια". Το κάνουν δε αυτό διότι έτσι κατευθύνεις τον κόσμο εκεί που θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πω απλά ότι τον όρο "εξαρχειοποίηση" τον έγραψα για να δείξω ότι η Φανερωμένη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Εξάρχεια, και ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ στην φαντασία τους Εξάρχεια κάποιοι δημοσιογράφοι, πολιτευτές και κάθε λογής κινδυνολόγοι.
    Ακόμη και εάν δεν υπάρχει ο εχθρός, πρέπει να τον επινοήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτω τα χέρια απ' τον Μανώλη!


    Δημοσιογράφοι, πολιτικοί, επενδυτές και αστυνομικοί έχουν εξαπολύσει επίθεση εναντίων εμάς και άλλων νεαρών που συχνάζουν στο Μανώλη και στην γύρω περιοχή. Η επίθεση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία. Σκοπός τους είναι να τρομοκρατήσουν τον κόσμο, να τον κάνουν να εμπεδώσει το φόβο, να αντιληφθεί αρνητικά οτιδήποτε διαφορετικό λαμβάνει χώρα στην πόλη και να τον πείσουν για την αναγκαιότητα αστυνόμευσης. Είναι σχεδόν βέβαιο πως προετοιμάζουν τηλεοπτικώς το έδαφος για άλλη μια επιχείρηση «σκούπα», όπως έγινε και τον περασμένο Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.



    Δεν τίθεται καμιά αμφιβολία για το λόγο που στοχοποιείται η Πλατεία του Μανώλη και η Παλιά Λευκωσία. «Το κλίμα ανασφάλειας και τα κρούσματα εγκληματικότητας καθυστερούν, και ίσως ανατρέπουν πλήρως, τα σχέδια για επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ στο κέντρο της πρωτεύουσας.» (Φιλελεύθερος 23/4/2010). Η επίθεση αυτή δεν ξάφνιασε κανέναν μας. Μια βδομάδα πριν γράφαμε στο κείμενο μας "Για μια πιο ανθρώπινη πόλη", πως «Γι’ αυτούς οι κάτοικοι και άλλοι που δραστηριοποιούνται εκεί αποτελούν εμπόδιο στα σχέδιά τους επειδή ως επί το πλείστον εναντιώνονται στην εμπορευματοποίηση των γειτονιών τους. Οι μετανάστες αποτελούν εμπόδιο καθώς, κατά την άποψη τους, χαλούν την ωραία βιτρίνα που οι ίδιοι επικαλούνται ότι δημιουργούν. Τα ΜΜΕ ως χορηγός επικοινωνίας στο παιχνίδι τους και η αστυνομία ως ο φυσικός αυτουργός παρέχουν πλήρη στήριξη στους επενδυτές στην προσπάθεια τους να υπερβούν τα εμπόδια αυτά.»



    Ο βουλευτής Ι. Νικολάου δήλωσε ότι «οι νεαροί που μαζεύονται εκεί αναζητούν ένα διαφορετικό τρόπο διασκέδασης, αλλά κανένας δεν κατάφερε να επικοινωνήσει μαζί τους.» Ναι κύριοι δεν μπορέσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας επειδή δεν μιλούμε την ίδια γλώσσα. Εσείς, βουλευτές, καναλάρχες και λογίς λογίς αρμόδιοι μόνο τη γλώσσα του χρήματος ξέρετε. Όσο για το ότι οι νεαροί διασκεδάζουν "μέχρι το πρωί με τη μουσική στη διαπασών", αυτό αποτελεί ακόμα ένα μύθο που δημιουργείται από όσους επιτίθενται στον Μανώλη. Δυνατή μουσική υπάρχει μόνο όταν διοργανώνονται street party, περίπου μια φορά το μήνα, κατόπιν άδειας από το δήμο και η μουσική κλείνει μέχρι τις 11.30.



    Ο Μανώλης είναι ένας πολύμορφος, πολυπολιτισμικός και πολυδιάστατος χώρος τον οποίο σεβόμαστε και προστατεύουμε, και προκαλούμε τον καθένα να το διαπιστώσει από κοντά. Στην περιοχή αυτή δραστηριοποιούνται ομάδες και άτομα με πολιτικό λόγο, άποψη και κοινωνικές ευαισθησίες. Άτομα με προσωπική κρίση, χωρίς την ανάγκη αρχηγών και καθοδηγητών.Εμπόδιο στους επενδυτές αποτελούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που αρνούνται να δουν την περιοχή να γίνεται άλλο ένα τεράστιο, αλλοτριωμένο εμπορικό κέντρο και προτιμούν να κοινωνικοποιούνται σε ανοικτούς, δημόσιους και ελεύθερους χώρους. Το αίσθημα ανασφάλειας το γενούν τα ίδια τα ΜΜΕ και όσοι περάσουν από την περιοχή θα καταλάβουν ότι δεν υφίσταται τέτοιο ζήτημα στην πραγματικότητα.



    Η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ δεν θα περάσει.


    Όσοι θυσιάζουν την ανθρώπινη επικοινωνία και δημιουργικότητα στο βωμό του κέρδους θα μας βρουν μπροστά τους.


    Δημοσιογράφοι, πολιτικοί, επενδυτές και αστυνομικοί, κάτω τα χέρια απ' τον Μανώλη!


    Πλανόδιο Στέκι Δρόμου

    24/4/10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επηα το περασμενο σαββατο.εξω απο την εκλησια μια κοπη ρεμπελοι αρσενικοι και θηλυκοι να σουζουνται σε ρυθμους σατανιστικου ροκ.να ακουονται σατανιστικα λογια και κραυγες και οι μαθητες μας οι ξαπολυμενοι που δεν εχουν ενα γονιο της προκοπης να εχουν βαμμενες φατσες σαν τους σαταναδες και να ξιτιμαζουν με σατανιστικες εκφρασεις.οταν καποιοι φερνουν μου τους σαταναδες για συναυλιες να υποθεσω οτι ειναι σατανιστες?οταν περναγες απο εκει νομιζες οτι ησουν σε σατανιστικη τελετη.ειλικρινα δεν εξρω η αστυνομια που ηταν?τα καναλια?λιο ελειψαν τα οργια απο εκει.ηταν κολαση.ουτε πως ηταν εξω απο εκλησια.ελεος δηλαδη.λεμε οτιτ α παιδια μας εγιναν αθεοι.ετο ποιοι τους καμνουν αθεοι.το ροκ,η ανοχη κοινωνιας γονιω,εν οι εξνοι ταχα για τα κομματα του πραξικοπηματος που τα καμνουν ολα.να τωρα οι ρεμπελοι οι πουτανες των λυκειων εν οι ξενοι.παιδια βουλευτων εν να μεν ειχε εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θκιάρκοα σου βρε Ανώνυμε, εγέλουν ένα δεκάλεπτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θκιάορκα... έβαλεν ο δαίμων το πόδι του τζιαι έγραψα το λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. -η αλήθεια είναι στο λόγο του θεού.

    -όχι πατέρα, η αλήθεια βρίσκεται στους SEX PISTOLS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια άλλη οπτική που είναι σαφώς πιο κοντά στη πραγματικότητα για το τι εστί Εξάρχεια όπως την καταγράφει ένας μόνιμος κατοικός της.

    http://www.palmografos.com/permalink/8167.html

    Θα ήταν ευλογία η παλιά πόλη της Λευκωσίας να είχε κάποια απο αυτά τα χαρακτηριστικά. Μόνο που τελικά είναι ευθύνη όλων εμάς να αποτρέψουμε την εμπλοκή των πολιτικών και να δράσουμε αυτοβούλως, στη κατεύθυνση της εναλλακτικής πολιτιστικής πρότασης που δυστυχώς είναι σχεδόν αόρατη απο την πρωτεύουσα και την χώρα γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. περαστικός είμαι2 Μαΐου 2011 - 8:14 μ.μ.

    θέλουν να εξορίσουν τον κόσμο στο όνομα του νόμου τζαι να του θεού. κοτσίακαρες να βάλουν κατάρες σε ζευγαράκια, να φέρνουν μπάτσους τζαι να στέκουνται με τα σχίερκα διμένα, κουρτισμένοι με το πρώτο πάτημα να δώκουν επειδή κάποιοι παίζαν μουσική. Υστερίες, προπαγάνδες τζαι σιάστισμα. Ο χώρος τζιαμέ εννε τζαι τόσο εναλλαχτικός. Μια 10ρκα+ σημαίες, εκκλησία, έφεδροι λοκ, παπάες, χριστιανοί, καντεναλαφτες.. ήνταλως πναζουν με τζίνους ούλλους γυρώ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ