14.1.09

slang.gr

Σε ένα μάθημα στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, άργησα να εμφανιστώ και μία καλή συμφοιτήτρια ρώτησε την αιτία της καθυστέρησής μου: "Άσε, έφαγα πακέτο, χάλασε το αυτοκίνητό μου" της είπα.
"Ίντα που έφαγες;" μου απάντησε. Κάτι που έχω πάθει και εγώ φυσικά με φράσεις της ομιλούμενης κυπριακής.
Εκτός από την γλώσσα που γράφεται στα λεξικά μας, υπάρχει ακόμη μία ζωντανή και δυνατή επικοινωνιακά γλώσσα, η γνωστή από την περίπτωση των αγγλικών ως "slang".
Ανάλογα με την γλωσσική κοινότητα,υπάρχει ένας κώδικας αμοιβαία κατανοητός στους χρήστες της, στον οποίο ένας αμύητος μπορεί να "φάει πακέτο".
Πολύτιμη βοήθεια στο ζήτημα αυτό, σχετικά με την slang της Νέας Ελληνικής Κοινής, φιλοδοξεί να προσφέρει το site slang.gr
Όσοι πάσχουν από υποκρισία και έλλειψη χιούμορ καλύτερα να μην το επισκεφτούν!

2 σχόλια:

  1. χαχα. το γέλιο της ζωής σου αυτό το site. μετά τα "φλόκια" είπα να μπω μια μέρα να μορφωθώ τζαι εγέλουν για ώρα. ώσπου, βέβαια, φτάνεις στες λέξεις που περιγράφουν τις γυναίκες, τζιαμέ το χαμόγελο παγώνει λίγο, οι φεμινίστριες να το αποφύγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. !!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ