Με αυτά τα κρανοφόρα καθάρματα που σήμερα ψέκασαν με χημικά στο πρόσωπο τον Μανόλη Γλέζο, δεν ανήκω στο ίδιο έθνος. Δεν τους αναγνωρίζω κανένα δικαίωμα να με "προστατεύσουν". Και πιστεύω ότι πλέον υπάρχει ανοιχτός πόλεμος. Ή οι ελάχιστοι που επωφελούνται από αυτό το καθεστώς εκμετάλλευσης και συστηματικού ψεύδους παρέα με τους υπερασπιστές τους (μεγαλοδημοσιογράφοι, αστυνομία, δικαστές, παρακρατικοί), ή όλοι εμείς.
Η Ελληνική Αστυνομία συνεχίζει να τρέφει στους κόλπους της υποκείμενα που είναι ικανά για το χειρότερο. Όχι απλώς άτομα που θα ρίξουν γκλομπιές στο ψαχνό νεαρών χούλιγκαν, όχι απλώς θρασύδειλους που θα δείρουν μετανάστες ή νεαρούς τσιγγάνους μέσα σε τμήματα, αλλά επικίνδυνους επιχειρησιακά ένστολους που μπορούν να στερήσουν από αυτή τη χώρα έναν από τους τελευταίους της ήρωες. Η ίδια η ζωή ενός ανθρώπου που είναι κοντά στα 90 απειλήθηκε, μιλάμε για μία ηλικιακή ομάδα που μπορεί να αντιμετωπίσει ως σοβαρό πρόβλημα υγείας μία απλή πνευμονία. Έναν άνθρωπο που δεν κατάφεραν να τον εξοντώσουν η μεταξική δικτατορία, η γερμανική κατοχή και η χούντα των συνταγματαρχών, παραλίγο να τον εξοντώσουν οι μονάδες καταστολής μίας "δημοκρατίας". Είναι σκέτη ντροπή.
Έγραφα χτες το βράδυ αρκετά ενοχλημένος, λίγες σειρές για την πρόταση κάποιων Γερμανών να πουλήσει το ελληνικό κράτος την Ακρόπολη. Αυτό δε συγκρίνεται ούτε στο παραμικρό με την αηδία που νιώθω αυτή τη στιγμή, επειδή άνθρωποι (που πληρώνονται από όλους με άμεσους και έμμεσους φόρους), προσπάθησαν να σκοτώσουν ένα από τα πιο ανυπότακτα γεννήματα αυτού του τόπου.
Νομίζω ότι πρέπει πλέον προτάσεις όπως αυτές των Γερμανών βουλευτών να έχουν την απόλυτη συγκατάθεσή μας. Είμαι βέβαιος πως η Ακρόπολη θα βρίσκεται σε καλύτερα χέρια, όπου κι αν καταλήξει.
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι αυστηρά οικονομικό. Αυτό που συνέβη σήμερα ήταν η πιο δυσάρεστη επιβεβαίωση. Το καθεστώς αυτό πρέπει να πέσει ως δομή, δεν φτάνουν πια τα ημίμετρα.
Μανόλη Γλέζο, δεν ανήκεις στη "δημοκρατία" τους.
Δεν πουλήθηκες ποτέ. Σε όποιο κομματικό χώρο και να ήσουν, δεν έλειψες ούτε στιγμή από τις επάλξεις του αγώνα. Δεν έριξες ποτέ τη δικαιολογία ότι εσύ πολέμησες "σε άλλες μέρες", δεν είπες ποτέ ότι γέρασες και αφήνεις τον αγώνα σε νεότερους. Δεν λογάριασες ισχυρούς. Χρησιμοποιούσες πάντοτε το μυαλό και το σώμα σου και μετρούσες για χίλιους.
Μανόλη Γλέζο, είσαι ο δικός μου πρόεδρος της Δημοκρατίας. Χωρίς εισαγωγικά. Χωρίς αντιπροσώπους, χωρίς οικονομικούς νταβατζήδες. Με ένα κεφαλαίο Δ γιατί είχες πάντοτε την παρρησία και την αποφασιστικότητα που ταιριάζουν σε έναν ελεύθερο άνθρωπο.
Έχουμε πόλεμο και εσύ είσαι η πιο βροντερή κραυγή μας.
*Οι φωτογραφίες είναι του Οδυσσέα Γαληνού
" Μανόλη Γλέζο, είσαι ο δικός μου πρόεδρος της Δημοκρατίας".
ΑπάντησηΔιαγραφή...Εκεί που σταματούν τα λόγια και η απόγνωση μπορεί να μετατραπεί στο μόνο δίκαιο λόγο!
μόνο ντροπή μπόρει να νοώσει κανείς μετά απο αυτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η πρώτη και η τελευταία ελπίζω φορά που σβήνω μία ανάρτηση σχολιαστή. Προσπαθώ να διατηρήσω τις ανώνυμες δημοσιεύσεις, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι κάποιος μπορεί να θέλει να συνεισφέρει κάτι ωραίο στο διάλογο χωρίς να έχει λογαριασμό google. Αλλά δε θα αφήσω τέτοιου είδους ανθρωπάκια να μετατρέψουν -ειδικά- αυτό το θέμα σε κατινοσυζήτηση. Απολογούμαι στους υπόλοιπους σχολιαστές του ιστολογίου, και εννοείται ότι σέβομαι το δικαίωμα στη διαφορετική γνώμη, ακόμη και όταν καταφέρεται εναντίον μου προσωπικά. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ όμως από ανώνυμες κουφάλες εδώ δε θα περάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Το περιστατικό με το Μανώλη Γλέζο ήταν ατυχές και σε καμιά περίπτωση στοχευμένο. Ήταν μέρος προσπάθειας της Αστυνομίας να περιορίσει τα επεισόδια»
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρυσοχοϊδης
Πίστευα ότι θα είχε τουλάχιστον την ευθιξία να παύσει ένα "στρατιωτάκι" από τα "καθήκοντά" του. Όχι ότι θα άλλαζε το σύστημα που βγάζει κακοεκπαιδευμένα ημιμαθή "στρατιωτάκια".
Ούτε αυτό τελικά έπραξε. Να χαίρεται το σώμα του οποίου είναι πολιτικός προϊστάμενος.
Κι αυτό που με τρελαίνει ακόμη περισσότερο, είναι το πως ο λόγος των πολιτικών προϊσταμένων είναι τόσο γενικόλογος και τυποποιημένος, που τελικά υποτιμάει τη λογική μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή η έκφραση "δεν ήταν στοχευμένο" τι μπορεί να σημαίνει; Ότι τα ΜΑΤ μπορεί να πήγαν στο κέντρο της Αθήνας μόνο και μόνο για να ψεκάσουν τον Γλέζο;
Εννοείται πως όχι. Αλλά όπως φαίνεται σε όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο, Η ΠΡΑΞΗ TΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ 12-43 (αλήθεια τα νούμερα στα ΜΑΤ γιατί τα βάλανε;) ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ.
Ψέκασε ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ τον Γλέζο σε απόσταση ενός μέτρου. Πόσο πιο στοχευμένη μπορεί να είναι μία κίνηση;
Όταν αυτό το άνευρο μαλάκιο που ονομάζεται πρωθυπουργός της χώρας απαντά σοβαρά στην προκλητική ερώτηση γερμανού δημοσιογράφου αν προτίθεται η ελληνική κυβέρνηση να πουλήσει νησιά για να ξεχρεώσει, και δεν τον φτύνει κατάμουτρα εσύ περιμένεις από τους υπουργούς του ευθυξία απέναντι στο πρόσωπο ενός εθνικού συμβόλου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχαν τολμήσει οι υφιστάμενοι του κυρίου Χρυσοχοίδη να ρίξουν σπρέυ στα μουτρα "των αγορών" τότε θα έβλεπες ευθιξία...
Μπορεί το περιστατικό να μην ήταν στοχευμένο ρε Πλάνητα μου, γιατί το κρανοφόρον ον με τα νούμερα, δεν ήξερε τι φάτσα του Μανώλη Γλέζου, μπορεί να μην ήξερε τζαι ποιος εν ο Μανώλης Γλέζος, που θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη ξεφτίλα, αλλά θα σου φαινόταν παράξενο;; μπορεί να τον επέρασε για τον μέσο γέρο που δέρνει αραιά και που σε διαδηλώσεις. Γιατί τζαι το να δέρνεις έναν γέρον εν μια απόλυτα θεμιτή πράξη για να "περιορίσουν τα επεισόδια". Τι ντροπή ρε...
ΑπάντησηΔιαγραφήνομιζω οτι δεν πρει πανω στο θυμο να τα μπερδευουμε παιδια. Απλα φανηκε ο φθονος των ευρολιγουρηδων κατα ζουραρι για τον τεραστιο πλουτο της πολιτιστικης μας κληρονομιας π0υ οι προγονοι μας δημιουργουσαν οταν οι δικοι τους ετρωγαν ωμο κρεας.αυτη ειναι η στοχευση, ο εξευτελισμος του συγχρονου ελληνα , του αμαθους , του ψιλοκομπιναδορου που προσπαθει να βγαλει λιγα φραγκα παραπανω, γιατι πολλα δεν μπορει, ετσι κι αλλιως. τα πολλα ειναι για τους επαιοντες του ειδους.
ΑπάντησηΔιαγραφήυση"ας μαθουμε πεντε γραμματα παραπανω οι νεοελληνες, ας διαβασουμε τους αρχαιους μονοι μας ,χωρις να περιμενουμε να τους εισαγει στην υποχρεωτικη υλη το εκαστοτε εκπαιδευτικο συστημα, για να μπορουμε οταν αυτοι μας χλευαζουν, εμεις να σαρκαζουμε.
Αn, διαφωνώ κάθετα με την φράση "όταν οι άλλοι έτρωγαν ωμό κρέας, εμείς..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ίδια λογική, όταν οι Αιγύπτιοι είχαν πολιτισμό εμείς ήμασταν στα δέντρα. Τι είδους ιστορικό ράλλυ είναι αυτό και τι προσφέρει;
Ποιοί είμαστε "εμείς" και ποιοί είναι "αυτοί";
Τιμώ την αρχαία Ελλάδα ως πολιτισμό, συγκινούμαι που οι ίδιοι χαρακτήρες γραμμάτων που χαράχτηκαν επάνω στις μακεδονικές πλάκες ή στις αθηναϊκές αγορές, αποτελούν την βάση του σημερινού μου αλφαβήτου, αλλά εκείνος ο πολιτισμός έχει απειροελάχιστη σχέση με τον νεοελληνικό.
Ανέβηκα πέρσι μετά από αρκετά χρόνια στην Ακρόπολη. Και μέσα στο δέος που ένιωσα από αυτή την ανάβαση, φτάνοντας στην άκρη του βράχου κοίταξα για μια στιγμή κάτω.
Και σκέφτηκα αμέσως: τι σχέση έχει με αυτό το μεγαλείο η τσιμεντίλα που βλέπω από κάτω;
Κάπου έχει γράψει ο Λιαντίνης:
"Σχέση με τους αρχαίους έλληνες έχουμε εμείς, λένε οι γάλλοι, οι εγγλέζοι και οι γερμανοί. Εμείς, που τους ανακαλύψαμε, τους αναστυλώσαμε, τους εξηγήσαμε.
Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μία δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι, τουρκολογιά κι αράπηδες. Είμαστε οι ορτοντόξ. Με το ρούσικο τυπικό στη γραφή, με τους κουμπέδες και τους τρούλλους πάνω από τα σπίτια των χωριών μας, με ακτινογραφίες σωμάτων και σκουληκόμορφες φιγούρες αγίων στους τοίχους των εκκλησιών.
Οι ευρωπαίοι βλέπουνε τους πολιτικούς μας να ψηφίζουν στη Βουλή να μπει το "ορθόδοξος" στην ερωπαϊκή μας ταυτότητα, κατά τη διαταγή των παπάδων, και κοιτάνε ανακατωμένοι και ναυτιάζοντας κατά το θεοκρατικό Ιράν και τους Αγιατολάχους.
Τέτοιοι οι βουλευτές μας, ακόμη και της Αριστεράς. "Αυτοί οι πολιτιικοί, αυτοί οι βουλεπταί (sic) εκατέστρεψαν το έθνος". Έτσι γράφει ο Παπαδιαμάντης.
Θέλεις να'χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι Μακαρίου Β' της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας, και έχεις το νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο.
Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά..."
Γκέμμα, ο Ελληνοέλληνας
http://www.youtube.com/watch?v=MLrmCUsLY-c
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ρούλαρε όλους ο κοντόπας ,ο πιο λογικός παράφρων !
Πλάνητα, ποιά η γνώμη σου για τα σατυρικά λόγια του Κοντοπίδη και όσα έχουν γραφτεί για τον Μανώλη ΓΛέζο -google search- ;