6.5.10

Αναρχικοί γουρούνια δολοφόνοι; Μήπως δε σκέφτεστε μόνοι;

   Με τα χτεσινά γεγονότα δε θα μπορούσα παρά να νιώθω παγωμένος, όπως ο περισσότερος, φαντάζομαι, κόσμος. Η μεγαλύτερη κινητοποίηση πολιτών τα τελευταία χρόνια και οι πιο ογκώδεις/μαχητικές διαδηλώσεις, τη στιγμή που είχαν στριμώξει το πολιτικό σύστημα στην ολότητά του και είχε οδηγήσει μία λαοθάλασσα στα όρια της σύγχρονης νεοελληνικής Βαστίλλης , αναχαιτίστηκε με τον πιο φρικαλέο τρόπο, τον θάνατο υπαλλήλων τράπεζας στην οδό Σταδίου η οποία εκείνη την ώρα λειτουργούσε. 
 Και εκεί που το κλίμα μύριζε οργή για ανατροπή όλων όσων οδήγησαν τη χώρα στο συγκεκριμένο τέλμα, άλλαξε αμέσως μόλις έφτασε η είδηση για τα γεγονότα της "Marfin": ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ άκουγες από δημοσιογράφους, πολιτικούς παράγοντες και πολίτες που ήταν έτοιμοι να καταπιούν αμάσητη μία πολύ παλιά καραμέλα.
  Από την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα την ανάγκη να ξεχωρίσω στο μυαλό μου τα δύο θέματα: δε μπορεί να υπάρχει συλλογική ευθύνη για τους χιλιάδες ανθρώπους που κατέβηκαν στο δρόμο, επειδή τρεις (εκ των οποίων η μία έγκυος) άνθρωποι έχασαν άδικα, εντελώς άδικα, τη ζωή τους. 
  Η πράξη των "επίδοξων επαναστατών" με τις μολότοφ, είναι ξένη σε κάθε μορφή εξεγερσιακής ηθικής. Δεν νομιμοποιείται από καμία αναρχική ιδεολογία, από κανένα ριζοσπαστικό ή άλλο καθήκον. 
Είναι πράξη που πρέπει να εξεταστεί πέρα από κάθε σύστημα πολιτικής οργάνωσης, και κυρίως δεν πρέπει να πιστωθεί σε μία ολόκληρη γενιά, ή σε ένα ρεύμα σκέψης. 
  Εκτός βέβαια από τις βαρύτατες ευθύνες των δραστών, υπάρχουν και οι τραγικές παραλείψεις και αμέλειες του ομίλου Marfin, που λειτούργησε το υποκατάστημά της στη Σταδίου σε μέρα γενικής απεργίας, που δεν μερίμνησε για την πυρασφάλεια του κτίσματος και για τις εξόδους κινδύνου που είναι βασικά πράγματα σε οποιαδήποτε νόμιμη επιχείρηση. Τον σκιώδη κύριο Βγενόπουλο όμως δεν μπορεί ανοιχτά να τον κατηγορήσει κανείς, ειδικά από τα μεγάλα δημοσιογραφικά μπλοκ τα οποία φροντίζει επιμελώς. Τους "αναρχικούς", έτσι γενικά και αφηρημένα, όχι τους δύο-τρεις συγκεκριμένους λάτρεις της βίας που εγκλημάτησαν, αλλά σε ένα τσουβάλι τους αναρχικούς/αντιεξουσιαστές/ριζοσπάστες/αριστερούς, τους ανθρώπους των κινημάτων και της διεκδίκησης, τους θέσπισαν συνενόχους σε κάτι το οποίο ποτέ δεν οργάνωσαν και ποτέ δεν επεδίωξαν. 
  Και δεν υπάρχει η λογική των "παράπλευρων απωλειών": η οποιαδήποτε κίνηση για να πάρουμε τη ζωή μας πίσω έρχεται σε φανερή αντίθεση με την κίνηση των δραστών της Marfin. Εκείνοι εξυπηρέτησαν την εξουσία με τρόπο που δεν θα μπορούσε ούτε ένας στρατός να το κάνει. Άλλη η στόχευση η δική τους και άλλη η στόχευση μίας Ελλάδας που δε θα καταπιεί άλλη ταπείνωση, άλλο εξευτελισμό.
  Ούτε να διανοηθούν οι υπεύθυνοι όλης αυτής της κατάστασης, ότι το αίμα των ανθρώπων που χάθηκαν άδικα χτες, ήρθε για να ξεπλύνει τα δικά τους εγκλήματα. Θα είναι μεγάλη προσβολή για όλους μας, αλλά κυρίως για τη μνήμη των χτεσινών θυμάτων.

27 σχόλια:

  1. αλητες γεμισε ο χωρος της αριστερας ....τα ιδια παντου αλητεια...Και μετα μιλατε για προβοκοτσια..μηπως αστυνομικοι πεταξαν τις μολοτωφ?ολοι αυτοι που εκαιγαν -βιαζαν την αθηνα εσπαγαν τι ηταν???μηπως ηταν δεξιοι?βαμμενοι ειστει -πορωμενοι κομματα ,χρωματα ομαδες ,παραταξεις του κωλου ,πορωμενοι ειστε ολοι δολοφονοι.ΑΛΗΤΕΣ>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλά τα λέεις Πλανήτα, ΑΛΛΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ : ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΛΑΚΙΑ, ΑΠΟ ΑΦΕΛΕΙΑ Ή ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ συντονισμένη ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Εξαπατησης - Κυβέρνησης - Μέγαλου Κεφαλαίου; Πως είναι δυνατόν να καταφέρνει ο λαός να αυτό-αλοιθωρίζει με τόσο μεγάλη άνεση;


    Σε ανακοίνωσή του το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα αναφέρει πως

    «Η κυβέρνηση του ΔΝΤ και της χούντας των αγορών επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την εγκληματική ενέργεια στην τράπεζα για να επιβάλει καθεστώς τρόμου στη χώρα. Το όργιο της αστυνομοκρατίας με τον χημικό πόλεμο και τους μαζικούς ξυλοδαρμούς κορυφώθηκε σήμερα το απόγευμα στα Εξάρχεια».

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟ
    http://troktiko.blogspot.com/2010/05/video_3318.html
    http://www.youtube.com/watch?v=SwgCNVbjO_o
    http://www.youtube.com/watch?v=a8cFyD1KMH0
    http://www.youtube.com/watch?v=c8K0SaOU_Kk&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=rpw67wKdXE8&feature=related


    τοΚΑΖΑΝΙ
    http://www.tokazani.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "βαμμενοι ειστει -πορωμενοι κομματα ,χρωματα ομαδες ,παραταξεις του κωλου ,πορωμενοι ειστε ολοι δολοφονοι.ΑΛΗΤΕΣ"

    Ενώ αυτό που έγραψες εσύ δεν είναι πορωμένο, είναι μία σοβαρή κριτική να φανταστώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Anamesa stous bammenous kommatika kai porwmenous diadhlwtes, htan kai kapioi pou prospa8ousan na bgaloun ton kosmo eksw apo thn trapeza, alla den mporousan giati oi manikes twn krounwn ths pyrosbestikhs parahtan kontes, kai oi portes ths trapezas htan kleidwmenes apo mesa . Einai kai aytoi alhtes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για κάθε κάφρο:
    http://www.resistance2003.gr/el/news/story.php?id=258

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΔΕ ΣΚΈΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΤΙ ΟΜΩ ΓΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΦΟΥΛ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε, μιλάς για ποιά εικόνα των αναρχικών;
    Για το φιλοσοφικό-πολιτικό ρεύμα το οποίο δεν έχει απαραίτητα σχέση με τη βία, ή με την μιντιακή εικόνα των "αναρχικών";

    Στην ανακοίνωση που παρέθεσα λίγο πριν μπορείς να δεις π.χ. πως τοποθετείται η αντιεξουσιαστική κίνηση Θεσσαλονίκης απέναντι στα συγκεκριμένα γεγονότα.

    Και θα καταλάβεις ότι δεν είναι πολύ μακρυά από αυτό που εσύ προτείνεις.

    Εάν βέβαια έχεις την διάθεση να διαβάσεις/σκεφτείς/προβληματιστείς κι όχι απλά να κράξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω επίσης ένα σχόλιο για αυτή τη βία:

    1) http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=159033

    2)https://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/dsc_6304hzsvsa.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΣΑΡΘΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.Ο ΑΣΤΟΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΣ ΘΑ ΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΕΤΟΥΣΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο ΑΝΩΡΙΜΟΣ ΜΠΑΧΑΛΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... ΚΑΙ ΕΓΓΕΝΕΤΩ ΑΝΑΡΧΙΑ.ΘΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ.ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ORG
    Υγ-ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΓΕΝΝΙΟΣΟΥΝ ΕΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΜΟΥΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ....ΛΟΓΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ Κ.Τ.Λ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΡΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδή το εάν είσαι αναρχικός ή όχι είναι θέμα image...
    (σημείωση: δεν αυτοπροσδιορίζομαι ως αναρχικός)

    Όσο για την αντίσταση της Χρυσής Αυγής, την ξέρουμε από χρόνια.
    Αντίσταση ως μετόπισθεν των ΜΑΤ, ως εφεδρεία του παρακράτους. Αντίσταση ενάντια στους ανθρώπους που απλά έτυχε να έχουν άλλο χρώμα δέρματος.

    Απλά εάν θέλεις να τιμάμε τον ελληνικό προβληματισμό και την γλώσσα που μας παρέδωσαν, τουλάχιστον να γράφουμε με τρόπο κατανοητό γιατί το "ΕΓΓΕΝΕΤΩ ΑΝΑΡΧΙΑ" θα έβγαζε το μάτι και σε γυμνασιόπαιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί όλα τα φασιστοειδή είναι αγράμματοι/ανορθόγραφοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΑΦΝΕΣ ΛΟΓΙΟΣΥΝΗΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ...ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ...ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑ

    ΦΙΛΕ? ΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑΥΤΟΝ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΝΕ ΠΕΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΠΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ...

    ΦΙΛΕ ΠΛΑΝΗΤΑ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΑΤ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ.ΜΟΝΟ Η ΜΙΣΗ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ...ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΔΕ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΤΩΧΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ.ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ.ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ(ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ)ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙA EINAI Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΙΑ, ΒΙΑ, ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ(ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ORG)ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΓΝΩΜΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το συγκεκριμένο ιστολόγιο δεν είναι χώρος ωμής προπαγάνδας, αλλά χώρος προβληματισμού.
    Επομένως όποιος θέλει να εκφράσει τις απόψεις του τις εκφράζει άσχετα εάν δεν συμφωνούν με τις δικές μου, ή μπορεί να είναι διαμετρικά αντίθετες.

    Τώρα επί της ουσίας, πιστεύω ότι το πεζοδρόμιο και τον δρόμο τα ξέρω, αλλά εξαρτάται και συ τι εννοείς πεζοδρόμιο.
    π.χ. δεν ανήκα ποτέ σε κάποια "ομάδα κρούσης" η οποία προσπαθεί να επιβάλλει τις απόψεις της με τη βία. Εάν εννοείς αυτό τότε ναι.

    Μου λες π.χ. για τον αγώνα των εθνικιστών σε άλλες χώρες και ότι αγαπούν όλους τους λαούς.
    Δηλαδή τα ίδια "τρυφερά" αισθήματα νιώθει η Χ.Α. και για τον ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ;
    Τα ίδια και για τον ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ;

    Ή μήπως η όρθωση του Εθνικισμού στο διεθνές πεδίο ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ και όχι στην αδελφοσύνη;

    Δεν ξέρω πως μιλάς π.χ. για βίαιη αναρχία και την ίδια στιγμή μου προβάλλεις τη Χρυσή Αυγή ως αντίθετο, μία ομάδα που έχει δείξει πολλές φορές ότι προάγει τη βία (βλέπε περίπτωση Κουσουρή και ξυλοδαρμούς στον Α. Παντελεήμονα)

    Δεν ξέρω πως καταδικάζεις την αναρχία για ατομισμό, που δέχεται την συλλογικότητα ως θεμελιώδες στοιχείο, και εξυψώνεις εθνικοσοσιαλιστικές προσεγγίσεις που φέρουν το άτομο στην ύψιστη βαθμίδα (είτε λέγεται Φύρερ, είτε λέγεται Αρχηγός, είτε Μιχαλολιάκος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον δε διαβάζεις τίποτα άλλο απο αυγή και οι παρέες σου δεν ειναι αρκετά πλουραλιστικές...χα χα
    1)Το πεζοδρόμιο ειναι χιλια δυό πράγματα απο αυτη την απροόπτη συζήτηση μέχρι την κρούση.Φυσικά δεν είναι μονο η πολιτική συγκρουση αλλά και η προσωπική αντιπαράθεση και μπουνιές για διάφορους λόγους απο το Αρης Παοκ μέχρι πήγες να με σκοτώσεις ρε μαλάκα κ.λ.π...φυσικά δεν τίθεται ποτέ θέμα επιβολής αλλά επιβίωσης ενάντια στους περήφανους προδότες...και στους μασκαρεμένους ζαπατιστοράμπο με τα καδρόνια.
    2)Σε ενόχλησε η Χ.Αυγή και είναιβίαιη οργάνωση κ.λ.π φυσικά πάντα πληροφορημένος απο φιλικά προσκείμενους.Ποιός προκάλεσε πρώτος τον Περίανδρο? Βλέπεις το οτι είμαστε περισσότεροι δεν αποδυκνείεται πάντα αρκετό. Ο άλλος πέρναγε ηταν 4-5 νιώσαν υπεροχή και χωθήκανε...τις φάγανε(ο άλλος μιλάμε δεν παίζεται...ηθελε 25 τέτοιους)...και μετά τα γνωστά ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ, ΜΑΧΑΙΡΙΑ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ... ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΣΤΕΣ ΓΑΔΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ, ΦΡΑΓΚΑΤΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ και δε συμαζέυεται.Ξέρεις γιατί ξεκίνησε η ιστορία στον Αγ.Παντελεήμονα? Ποιος την ξεκίνησε? Μάλλον θα εχεις ακούσει κραυγές αντιρατσστών που όμως ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΝ ΕΚΕΙ...και φυσικά προτιμούν τις πλούσιες συνοικείες των Β.Προαστείων ονόματα δε λέμε υπολείψεις δεν θίγουμε...
    3)Βίαιη αναρχία?ΝΑΙ.Επιτέλους να πέσουν οι μάσκες διαφόρων τσαμπουκάδων που τάχα τις εχουν μασκαρευθεί ανθρωπιστές και θέλουν να μας σώσουν απο τα αφεντικά(τους πατεράδες τους μάλλον..)Ακόμα και σε θεωρητικό επίπεδο δε νομίζω να διαφωνούσαν πολλοί για την απαραίτητη βίαιη διάσταση της πορείας μας για την νέα ανθρωπότητα...
    4)Και βέβαια ειμαστε ενάντια σε Τούρκους και Αλβανούς και ο Εθνικισμός δεν είναι κατι αυθαιρετο έχει δίκαια και συνισταμένες.Επίσης ειναι πέρα απο στενές χωροχρονικές κριτικές.Υπερασπίστηκες την Ελληνική γλώσσα και καλά εκανες χάρη όμως στο οτι κάποιος προγονό σου ηταν εθνικιστής και χάρη στο οτι εδω πολέμησαν εθνικιστές απο ολες σχεδόν τις ευρωπαικές χωρες.Οπως πολέμησαν ανθρωποι ευγενείς και γενναίοι για την ελευθερία των Ευρωπαικών χωρών, για την αντιαποικιοκρατία κ.λ.π ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΣΤΡΑΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ...βλέπε νεολληνική αριστερά!!!του Τσίπρα και της Παπαρηγα ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΡΓΑΤΕΣ???
    5)Λάθος παράδειγμα εφερες Ο Χίτλερ το είχε πεί χωρίς την πατρίδα μας είμαστε τίποτα ενώ η πατρίδα θα υπήρξει και χωρίς εμάς εννοώντας το οποιοδήποτε μεμονωμένο άτομο και τα οποιαδήποτε υποθετικά χαρισματά του κάνοντας νυξη για τον εαυτό του.Τωρα οσον αφορά το Μιχαλολιάκο υπάρχουν και αλλες εθνικιστικές συλλογικότητες χωρίς αρχηγούς παράδειγμα οι Αυτόνομοι Εθνικιστές(ediktyo.gr)και αρκετοί άλλοι.Εθνικιστής ηταν και ο Λόρδος Βυρων και ο Λεωνίδας και ο Μίσισμα και ο Στράσερ και πολλοί αλλοι ο καθένας με το δικό του τρόπο οποτεο εθνικοσοσιαλισμός ειναι μια οδος απο τις πολλές. Φυσικά η αναρχία οπως αυτή πάντα εκφραζόταν και δεν εχει οδηγήσει στην αδελφοσύνη?? και στην ειρήνη...ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.Φαντάσου τωρα που οι εκφραστές της ειναι απίστευτα υποκριτές, εφετζήδες και στο βάθος δημόσιο...


    Αυτά Προς Το Παρων.

    Φωνή απο το Δάσος(σειχ σου,Βαλια Κάλντα,Χαιδαριου,το ιδιο μας κάνει χα χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμ, καταρχήν για να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο κόσμιο και ωραίο κλίμα που την έχουμε αρχίσει θα σε παρακαλέσω να βγάλουμε από τη μέση τις υποθέσεις και τα προσωπικά, του στιλ δεν ξέρεις τον δρόμο και διαβάζεις μόνο Αυγή.

    Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσα και εγώ να χαρακτηρίσω εσένα για διάφορα, αλλά βλέπεις ότι δεν το κάνω.

    Το τι έγινε με τον Κουσουρή δεν είναι θέμα πληροφόρησης, έχει τελεσιδικήσει απόφαση και έχει καταδικάσει τον "Περίανδρο" γιατί αυτό που έκανε ήτανε απόπειρα δολοφονίας.

    Εάν αρνείσαι να δεις την προσωπολατρεία που οργάνωσε και διατήρησε το χιτλερικό καθεστώς, και επικαλείσαι απλά τσιτάτα, σκεφτόμαστε σε διαφορετική βάση.
    Το χιτλερικό σύστημα, όπως και όλοι οι εθνικοσοσιαλισμοί που αναδείχτηκαν στην Ευρώπη τον 20ο αιώνα, λάτρεψαν τόσο πολύ τη μονάδα όσο κανένα άλλο σύστημα πολιτικής οργάνωσης.
    Θεοποίησαν τον αρχηγό, τον φύρερ, τον ηγέτη.
    Από κάτω υπήρχε (υποτιθέμενη) ισότητα, ναι.
    Αλλά ισότητα τέτοια που να εξυπηρετεί τα θέλω και τις διαταγές του κυβερνήτη. Δεν υπήρχε αυτοθέσμιση, που είναι βασική έννοια για μία αυτόνομη κοινωνία.

    Και μ'αυτή την έννοια οι "αυτόνομοι εθνικιστές" είναι σαν να λες "φωτιά με νερό", και τελούν υπό ιδεολογική σύγχυση (ή δόλο)

    Για να υπάρξει αυτονομία πρέπει να υπάρξει η συνείδηση μίας κοινότητας που αυτοθεσμίζεται, πέρα από αυθεντίες, τοτέμ και ηγήτορες.

    Όταν υπάρχει ισότητα κάτω από την μπότα της Βέρμαχτ και τα καμμένα βιβλία, τότε δεν υπάρχει ισότητα.

    Για το φαινόμενο της νέας ακροδεξιάς (βλ. Αυτόνομοι εθνικιστές) μπορείς να δεις την άποψή μου εδώ
    http://planitas.blogspot.com/2010/02/blog-post_27.html

    Και για τους "Αριστερούς με δεξιές τσέπες" στους οποίους αναφέρθηκες εδώ

    http://planitas.blogspot.com/2009/06/blog-post_05.html

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σίγουρα δεν εχω κάτι μαζί σου σε προσωπικό επίπεδο και οπως ΔΕΝ κατάλαβες αυτό για την αυγή ηταν ολίγο χιουμοριστικό. Ουτε εσύ ουτε κανείς δε θα είχε αντέξει το χειρότερο μαρτύριο να διαβάζεις μόνο Αυγη χε χε
    10Ναι δεν αμφισβητώ την απόφαση του δικαστηρίου, ειναι ετσι,αλλά σου εξήγησα,πως εγινε...... Σε βλέπω εγω στη παραλία με την παρέα μου, σου λέω διάφορα στην πέφτω για ξύλο,εσύ μας τις βρέχεις και εντέλει Πλάνητα καταδικάζεσε σε για απόπειρα δολοφονίας...δεν είναι λίγο γελοίο... όπως οταν διάφοροι γαμώεθνοι και ετοιμοι να κρεμάσουν φασίστες να παρακαλάνε μετά αυτούς που προ ολίγου ηταν χοιρινά να τους σώσουν...
    2)Σου εξήγησα οτι οι τρόποι έκφρασης και εκδήλωσης του εθνικισμού ειναι πολλοί.Ο εθνικοσοσιαλισμός ειναι ενας απο αυτούς. Για να στοιχειοθετήσεις ορθότερα την κατηγορίας σου για ατομικότητα, θα ηταν καλύτερα να στραφείς προς Ιταλία(φασιστική περίοδος) και στο Αμεριακανοαγγλοσαξωνικό εθνικιστικό κίνημα.Που εντόπιζαν κυρίως στον ηγέτη ως προσωπικότητα και την ακτινοβολία του μια εθνική ενσάρκωση του πνεύματος και απο την αλλη πλευρά(αγγλοσαξωνικός κόσμος) στην ευημερία του ατόμου και της οικογένειας πρώτα και μετά του εθνους το οποίο ορίζεται περισσότερο ως πολιτικοοικονομικό πλαίσιο.
    3)Εννοείτε οτι εκεί και αν υπάρχει η κοινότητα και φυσικά είναι απτη γλωσσικά,ιδεολογικά, κοινωνικά,ψυχολογικά κ.λ.π Διάφοροι θεωρητικοί προσπάθησαν να μιλήσουν για μια φαντασιακή θέσμιση του εθνους και οπως βλέπεις είμαστε προ των πυλών της πιο τραγική τους διάψευσης και οχι μόνο λόγο θεωρητικών εξελίξεων(γενετική βιολογία) αλλά και λογω του πρακταίου και των γεγονότων που όλοι βιώνουμε.Αποψή μου ειναι οτι σκέφτεσαι στερεότυπα για τον εθνικισμό, που φυσικά δεν είναι μονο η Χιτλερική Γερμανία. Ενώ μην ξεχνάς και τους σημαντικότατους δεσμούς εθνικισμού και αριστεράς.


    Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς και απο εμένα

    Εθνικιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή η συζήτηση έχει θεωρητικοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό που δεν νομίζω να συνεισφέρει κάτι σε εμάς τους δύο και σε όσους δε βαρέθηκαν ακόμη να μας διαβάζουν, θα ήθελα να μου πεις ΕΝΑ παράδειγμα χώρας που εφάρμοσε τις αρχές που στηρίζεται η Χρυσή Αυγή (εθνικοσοσιαλισμός, λαϊκός εθνικισμός όπως θες πέστο) και δεν οδήγησε στο μίσος, στην απολυταρχία και τους διωγμούς.

    Και από την επίσκεψη που έκανα στο σάιτ που είπες, είδα το εξής: αιωνία η μνήμη του Σαμσών. Αυτός δεν ήταν ο εντολοδόχος της αμερικανόδουλης χούντας στην Κύπρο;
    Αυτή είναι η αντίσταση την οποία επικαλείσαι;

    Πήγα και είδα όσα γράφετε για τους μαύρους και για τους ομοφυλόφιλους. Ωραία η αδελφοσύνη των λαών αλλά φαντάζομαι αφού όλοι αυτοί θα βρίσκονται στον Καιάδα. Να λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1/Πως μπορω να σου τοποθετήσω με ακρίβεια γιατί (κατα προσέγγιση μπορώ να σου πώ απο την αντιστασιακές κυβερνήσεις των Βαλτικών χωρών μέχρι την αρχαία Σπάρτη)ιστορικά ενα κόμμα που ιδρύθηκε το 1993? Δεν είναι υπεκφυγή απλά λογική.Πες μου εσύ κάτι ανάλογο του Συριζα...σε παλαιότερες εποχές???
    2/Εισαι τόσο σίγουρος για τη χούντα οτι ηταν αμερικανοκίνητη? Ποιός την εριξε? Τι έλεγε το ΚΚΕ για τους τότε αγωνιστές(ο Λαλιώτης και Η Δαμανάκη αγωνιστές θα ξεράσω) του πολυτεχνείου? Η αντίσταση που επικαλούμε δεν ειναι τυποποιημένη εγώ ειμαι εγώ ,εσύ είσαι εσύ ο άλλος ειναι αλλος.Οπως καταλαβαίνεις μια τέτοια συζήτηση χρειάζεται πολυ γερά νεύρα και ιστορικές γνώσεις και συ φαίνεται οτι δεν αντέχεις πέρα απο τον προκάτ κόσμο σου...
    3/Οι μαύροι και οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν την ανάγκη κανενός οίκτου, αλλωστε κατά κάποιο τρόπο ανήκουν στις πλέον προβαλλόμενες και "κυρίαρχες" τάσεις και κουλτούρες.

    Ερώτηση...Για τον χασικλή Βαμβακάρη εκανες μνεία(αλήθεια τι εμπειρίες εχεις απο τα ντρόγκια? εχεις συνανστραφεί ποτέ με πρεζάκια ή σχέση σου με αυτά είναι μεσα απο ενα συριζαίικο ψευτοελευθεριακό πνέυμα που υμνεί οτιδήποτε και καλά αντι χωρίς ποτέ όμως να το γνωρίζερι εισ βάθος.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΤΕ ΜΝΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΤΗ Η ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟΣ ΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ(ονόματα πάρα πολλά)

    Μάλλον αυτό που πάει στον Καιάδα φίλε πλάνητα και αυτό λόγο των αριστερων νεοταξικών παραμορφωτικών φακών είναι η ίδια η ζωή.

    Φιλικά

    ΔΑΙΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο εθνικοσοσιαλισμός έχει συγκεκριμένες ιστορικές αφετηρίες, και είναι η άνοδος ολοκληρωτικών καθεστώτων στην Ευρώπη στις αρχές του 20ου. Μέχρι και οι πλέον αφελείς γνωρίζουν που οδήγησε, εκτός από τα καμάρια της Χ.Α. που μιλούν με θαυμασμό για τον Χίτλερ (Για ποιόν; για τον Χίτλερ του οποίου τη στρατιά αντιμετώπισαν οι παππούδες μας στα βουνά)

    Επιβεβαιώνεις με τον πιο ειλικρινή τρόπο αυτό που σου είπα. Οι εθνικοσοσιαλιστές σκέφτονται πόσο όμορφη θα ήταν η κοινωνία μας όταν ξεκοιλιάζαμε όλους τους μαύρους, όλους τους ομοφυλόφιλους. Το ίδιο φαντάζομαι θα πιστεύεις και για τους εβραίους.
    Είναι ιδεολογία αποκλεισμού και μίσους όσο κι αν μασκαρεύει τα πιστεύω της πίσω από υποτιθέμενα οράματα συναδέλφωσης.

    Πάμε τώρα στα του άγιου Βαμβακάρη, και στα της δήθεν περιχαράκωσής μου γύρω από συγκεκριμένο ιδεολογικό χώρο.

    Γνωρίζεις τις πολιτικές πεποιθήσεις που είχε ο Μάρκος;
    Γνωρίζεις ότι έχει γράψει αυτό το τραγούδι:

    Στην ξενιτιά κι αν ήσουνα εσύ και οι δικοί σου
    πάντα σε περιμένουμε να'ρθείς με τη στολή σου

    Ξανάρθες τώρα βασιλιά μέσα στην αγκαλιά μας
    κανόνισέ τα όμορφα να γιάνεις την καρδιά μας

    Μα τώρα που σε φέραμε στους Έλληνες ξηγήσου
    προσπάθησε για το καλό κι η Παναγιά μαζί σου

    Σε σένα όλοι οι Έλληνες έχουνε την ελπίδα
    να ενωθούμε όλοι μαζί να σώσεις την πατρίδα


    ο Μάρκος βασιλόφρων ήτανε, ούτε κομμουνιστής ούτε κεντρώος. Κι όμως μέσα στην απλή καρδιά του έβλεπε αυτή τη χούντα που ζούσε επί Μεταξά, μπόρεσε να περιγράψει την αναπηρία του καθεστώτος εκείνου.

    Το κείμενο για τους αναρχικούς που τόσο σε θύμωσε γνωρίζεις πάνω σε ποιού ανθρώπου τις ιδέες είναι σχεδιασμένο;
    Από τον μεγάλο τον ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ είναι εμπνευσμένο που πρώτος αυτός ξεχώρισε την θεωρία της αναρχίας από τον κοινό χουλιγκανισμό.
    Τον ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΜΑΝΟ που ήταν ΔΕΞΙΟΣ.

    «Δεν κινδυνεύουμε από αυτούς που δε μας μοιάζουν. Κινδυνεύουμε από αυτούς που μας περιφρουρούν, από αυτούς που καταδιώκουν εκείνους που δε μας μοιάζουν»

    Και αυτό κάνει ο κάθε χρυσαυγίτης μέσα στο μυαλό του.
    Καταδιώκει τον μαύρο, τον gay, τον χρήστη, τον εβραίο, τον Τούρκο, όποιον δε μοιάζει με το στερεότυπο που έχει στο μυαλό του.

    Νομίζει ότι ο κόσμος είναι άσχημος επειδή υπάρχουν ορισμένες κοινωνικές και φυλετικές ομάδες. Ενώ άσχημο τον κάνουν οι άσχημες δομές, οι άσχημες πολιτικές, οι άσχημες αντιλήψεις.

    Πάμε στα ντρόγκια τώρα. Εγώ λες ότι δεν έχω επαφή, αλλά το ότι μου μιλάς για τον "χασικλή" Βαμβακάρη και μετά για πρεζάκια δείχνει ότι εσύ δεν έχεις και την καλύτερη των σχέσεων.
    Ειδικά οι ρεμπέτες ήξεραν τι σημαίνει πρέζα και που οδηγεί. Άλλωστε η παρέα του Βαμβακάρη είχε έναν φίλο και συνάδελφο μουσικό, τον Ανέστο τον Δελλιά, ο οποίος είχε μπλέξει με την πρέζα.
    Ο Ανέστος ο ίδιος με ένα συγκλονιστικό τραγούδι προέβλεψε τον θάνατό του:

    "τίποτα δε μ'απόμεινε στον κόσμο για να κάνω
    αφού η πρέζα μ'έκανε στους δρόμους ν'αποθάνω"

    και όντως έτσι πέθανε ο Ανέστος, ένας πολύ καλός μουσικός, στους δρόμους από πρέζα.

    Την ήξερε και ο άλλος μουσικός, ο Γιοβάν Τσαούς (αυτόν η Χ.Α. θα τον είχε καθαρίσει ως τουρκόφωνο) που γυρνούσε με τη γυναίκα του (πολλοί ισχυρίζονται ότι αυτή έγραψε τους στίχους) και έβλεπε τα σκουπιδιάρικα να μαζεύουν τους ηρωϊνομανείς

    "Σαν αποθάνω φίλε μου έρχετ' αστυνομία
    με κάρο σκουπιδιάρικο και κάνει την κηδεία."

    Λοιπόν ο τρόπος για να νικήσεις την πρέζα δεν είναι να στέλνεις φυλακή όποιον την πίνει. Ούτε να τον "καθαρίζεις" Είναι να φτιάξεις τέτοιες δομές που να βοηθούν όποιον άνθρωπο θέλει να απεξαρτηθεί να το κάνει.
    Είναι να δημιουργήσεις τέτοια συμβουλευτική που να κάνει αυτόν που σκέφτεται να πιεί, να μην το κάνει. Είναι να φτιάξεις τέτοια κοινωνία που θα ανέχεται, θα βοηθάει και δε θα εξοντώνει. Εκεί είναι το δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για να επανέλθουμε στο θέμα μας, έχω να πω ότι αν ο αναρχικός/(αντι)ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ χώρος ήθελε να εξαγνιστεί από το στυγερό έγκλημα που διέπραξαν τα μέλη του, θα έπρεπε να έχει καταδικάσει επισήμως την ωμή δολοφονία των 4 ανθρώπων και να είχαν παραδώσει άμεσα τους δολοφόνους στη δικαιοσύνη για να λογοδοτήσουν και να τιμωρηθούν όπως αρμόζει σε φρικαλέους δολοφόνους. Αντί αυτών όμως, αυτό που δυστυχώς πράττει ο χώρος δεν είναι τίποτε άλλο παρά να ΚΑΛΥΠΤΕΙ τους δολοφόνους, διότι είναι ηλίου φαεινότερο ότι γνωρίζουν ποιοί διέπραξαν αυτό το έγκλημα. Όταν όμως πρόκειται για συντρόφια....και τι έγινε, οι παράπλευρες απώλειες μίας επανάστασης....? Από ότι φαίνεται ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή είναι αλα καρτ, μόνο για τους συντρόφους μας, τους άλλους ...ελά μωρέ...μπορούμε να τους σκοτώνουμε...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ....
    Ο αναρχικός χώρος πλέον έχει γελοιοποιηθεί στο έπακρο....οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος, οι φέροντες κουκούλες (μήπως αυτό σας θυμίζει δοσίλογους του παρελθόντος ?)που προσπαθούν με φασιστικές μεθόδους να επιβάλλουν το χάος που ήδη έχουν στο νοσηρό μυαλό τους.
    Αν δεν παραδώσετε τους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ θα στιγματιστείτε για όλη σας τη ζωή. Παντού θα ακούτε ένα σλόγκαν : Αναρχικοί - Γουρούνια - Δολοφόνοι. Εσείς το επιλέξατε....πως αλλάζουν τα πράγματα...όταν πέφτουν οι μάσκες...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βλέπω τελικά η συζήτηση εχει ενδιαφέρον και για αλλους πράγμα που είναι θετικό.Επίσης καλησπέρα σε σένα Πλάνητα και σε οσους παρακολουθούν τη συζήτηση.

    1)Ο εθνικοσοσιαλισμός εχει ιστορικές αφετηρίες που όμως ουτε καν φαντάζεσαι ποιές είναι αυτές?? ετσι για να εξάψω λίγο τα πνέυματα αναφερω Λυκούργος, Λούθηρος,Χάινε κ.λπ κ.λ.π...Οι παππούδες μας πολέμησαν και την ΕΣΣΔ και τους Τουρκους αλλά μάλλον εσύ αυτό δεν θες να το θυμάσαι ή μήπως κάνω λάθος...
    2)Που το διάβασες αυτά για ξεκοιλιάσματα?? Ελεος.Οι εθνικιστές δεν θυσιάστηκαν για δικαιώματα και ελευθερίες?Με αίμα και θυσίες και οχι με ψευτικα λόγια οπως ο Τσίπρας και η Παπαρήγα.Κατηγορείς τον εθνικοσοσιαλισμό(ελπίζω τις ιδιες ευαισθησίες να εχεις για τον σταλινισμό)αλλά φαίνεται οτι δεν τον εχεις μελετήσει ενδελεχώς.ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.Δεν το ξορκίζεις δεν το κατατρέχεις πέρα απο τη ζωτική σου σφαίρα, υπάρχει και υπάρχεις χωρίς εκατέρωθεν παραβιάσεις, υπάρχει ανάγκη να υπάρχει αλλά σε απόσταση.Μην προσπαθείς να απλουστέυσεις και να καταδικάσεις με φτηνή συνθηματολογία (εβραίοι,gay, μαυροι,αουσβιτσ κ.τ.λ κ.τ.λ)μια τόσο "βαθιά" κοσμοθεωρία που εχει θεμελιωτές απο δυσκολότατους φιλοσόφους όπως ο Spengler εως ανθρώπους της καθαρής δράσης΄όπως ο Skorczeny.ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΣΚΟΤΙΣΩ ΑΠΛΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΠΛΟΥΣΤΕΥΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ.Προσωπικά και εγώ δεν συμφωνώ σε πολλά.
    3)Το λάθος για το Βαμβακάρη πάει πάλι σε σένα διότι ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕΣ να τα γράψεις αυτά στο μίνι αφιερωμά σου, διαχέωντας εντεχνα το "αντι" που λέγαμε και πλασαροντάς τον εσκέμμενα ως εχθρο του Μεταξά αρα και ως αριστερό ...Ώραίο τα παράδειγμα του Ρουσωικού Χατζιδάκη(που εγώ δεν τον θεωρώ μεγάλο,βέβαια το οτι και πάλι ΤΩΡΑ μας λές για την επιρροή σου το θεωρώ υποπτο)...που όμως δεν θα ηταν ισοπεδωτικό να το αποδεχθούμε ολοι δογματικά και στον εσχατο βαθμό.
    Για τα ντρόγκια δεν συνεχίζω την αντιπαράθεση το τι εχει βιώσει ο καθένας είναι αλλη ιστορία που δεν εχει θέση εδω, και κάποιοι ισως τα ξέρουν απο πρώτο χερι.Χωρίς να θέλω να προβώ σε προπαγάνδα μου ηρθαν τωρα στο μυαλό οι κατηγορίες αξιοπρεπων Δεξιών Αριστερών και... Αναρχικών( Η χρυσή αυγή στρατολογεί τα πρεζάκια!!!)Τι ανθρωπισμός!!! με αφορμή περσινη συγκέντρωση της χρυσής αυγής οπου υπήρξε προσέγγιση και διάλογος με τους χρηστες!!!στην πλατεία Ομονοίας.Ακουσον Ακουσον!Μου φτάνει και μας φτάνει ομως οτι ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ. ΔΕΞΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΕΝΤΡΩΟΙ ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΣΑΚΩΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΟΜΟΡΦΟ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ. ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.


    Σας Χαιρετώ και οτι καλύτερο σε όλους.

    ΔΑΙΜΩΝ

    ΥΓ-Φυσικά λέμε ναι(εννοώ ολοι οι σκεπτόμενοι ανθρωποι περα απο πολιτικές τοποθετήσεις) στην πολιτειακή πρόνοια και πραγματική φροντίδα για τους χρήστες και όλους τους αναξιοπαθούντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για την καλύτερη δυνατή συζήτηση, όταν εμπλέκεται παραπάνω από μια ανώνυμη δημοσίευση παρακαλώ βάλτε κάποιο, έστω χιουμοριστικό, ψευδώνυμο, για να μη χάνεται ο ειρμός όλων μας.

    Την πρώτη ανώνυμη δημοσίευση δε τη σχολιάζω περισσότερο γιατί έχουμε ήδη μιλήσει γι'αυτά πιο πάνω.

    Δαίμονα κατηγορείς εμένα για υπεραπλούστευση τη στιγμή που αποκαλείς αφετηρία του εθνικοσοσιαλισμού τον... Λυκούργο! Δεν υπάρχει πιο αβάσιμη και αυθαίρετη σύνδεση.

    Όσο για τον Βαμβακάρη, ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να θεωρηθεί αφιέρωμα αυτό το πράγμα. Ήταν απλά μερικά λόγια με αφορμή την επέτειο γέννησής του, και ένα απόοσπασμα από την αυτοβιογραφία του, ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ.

    Εάν ο σκοπός μου ήταν να ιδεολογικοποιήσω τον Βαμβακάρη, δε θα σου έλεγα αυτά περί των πεποιθήσεών του, δε θα σου παρέθετα τους στίχους του για τον βασιλιά.

    Να είσαι σίγουρος ότι ο σταλινισμός είναι για μένα εξίσου απεχθής.
    Γιατί τα φασιστικά και φασίζοντα καθεστώτα έκαναν αυτά που διακήρυξαν για καθαρότητα φυλών, διωγμούς και θανατώσεις. Ήταν ενάντια στον άνθρωπο και τα σιχαίνομαι γι'αυτό, αλλά ήταν τουλάχιστον συνεπή.

    Ο Στάλιν κατάφερε να κάνει κάτι ακόμη πιο μεμπτό ηθικά: να προδώσει το όνειρο μεγάλων μαζών που αγωνίζονταν για τη συναδέλφωση, φτιάχνοντας ένα καθεστώς αστυνομοκρατίας, κατασκοπείας, εσωτερικών αντιπάλων (βλ. τροτσκιστές, μαχνοβίτικο κίνημα κ.α.), καταλήγοντας να εξοντώσει εκατομμύρια από τον κόσμο που υποτίθεται πως θα "έσωζε"

    Γι'αυτό προσπαθώ για έναν κόσμο χωρίς μπάτσους, είτε φορούν αυτοί στολή είτε όχι, είτε είναι γαλάζιοι είτε είναι κόκκινοι.

    Μπορεί στο μυαλό σου να έχεις την Χρυσή Αυγή κάπως, ως σωτήρα των κατατρεγμένων και των αδυνάτων, ως φορέα μίας ενδιαφέρουσας ίσως ιδεολογίας, αλλά να ξέρεις ότι δεν υπάρχει άνθρωπος σε Ελλάδα και Κύπρο που να μη γνωρίζει τα πεπραγμένα της.

    Μία εξαιρετικά ολιγομελής ομάδα (τα βλέπουμε και στις εκλογές που κατεβαίνει, τα βλέπουμε και στο δρόμο) που στηρίζεται στην αποθέωση της βίας (ξυρισμένοι κεφαλάδες, "πυρήνες" που προχωρούν σε ξυλοκοπήματα κλπ) και με αρχηγό τον... Μιχαλολιάκο.

    Κι όσο και να προσπαθείς ρε Δαίμονα, όσο κι αν μπορεί να έχεις πειστεί από λεγόμενά τους, αυτό το μαύρο δε γίνεται να μετατραπεί σε άσπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ ένα έχω να πω για τον ανόητο φασιστάκο από την Πάτρα.

    Πας Πούστης Πατρινός Παλιάς Πουτάνας Παραγιός!

    ANTIFA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντιφα πραγματικά συγκινητικός ο ανθρωπισμός σου και η αντισεξιστική σου διάθεση.Αν και δεν είμαι απο εδώ απλά δουλέυω εδώ, ναι αυτή τη στιγμή αισθάνομαι Πατρινός... ενάντια στην ανοησία σου.Καλύτερα λοιπόν φασίστας παρά αντιφασίστας οπως εσύ...

    Πλάνητα

    1/Σφάλεις και φυσικά δεν είμαι εγώ αυτός που μπορεί να κατηγορηθεί για αβάσιμους ισχυρισμούς και υπεραπλούστευση στο συγκεκριμένο δηλαδή σχετικά με το Λυκούργο, την αρχαία Σπάρτη γενικότερα και την επιρροή τους στον Εθνικοσοσιαλισμό.Εδώ αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω μια αναφορά σε ενα σχεδόν άγνωστο ιστορικό περιστατικό,τη μοίρα Λεωνίδας της Γερμανικής Αεροπορίας που ανέλαβε με επιθέσεις αυτοκτονίας να υπερασπιστεί την καταρρέουσα Γερμανία στο ΒΠΠ.
    2/Βαμβακάρης συνέχεια.Στο πόστ δεν είπες τίποτα απο αυτά που είπες σε μένα.Φυσικά χρησιμοποιήσες τα λόγια του "εντεχνα" και η μισή αλήθεια ειναι χειρότερη απο το ψέμα...
    3/Δεν εχω πειστεί απο τίποτα. Απλά σου μιλάω για οτι βλέπω.Ολα είναι υπό εξέταση και πάντα υπό κριτική.

    σχετικά με μπάστους και τα σχετικά τα θεωρώ παιδαριώδη. Ας σκεφτούμε λοιπόν ενα σενάριο οχι και τόσο φανταστικό...Βρίσκομαι πρόσωπο με πρόσωπο με τον παραπάνω φασιστοφάγο.Τα παίρνει αυτός κρανίο με τη μπλούζα RESISTANCE που φοράω ερχεται και αρχίζει τα γνωστά, φασίστα κ.λ.π δεν δίνω σημασία γιατί εγώ ξέρω (παρεπιπτόντως οχι καθαρό ποινικό μητρώο για άλλους λόγους και δεν θέλω αυτό να αποτελέσει αφορμή για κριτική ενεντίον μου)τη δυσάρσετη συνέχεια..τμήματα κ.λ.π κ.λπ. επιμένει και μου τη χώνει ε μετά νεύρα εχω και εγώ με ένα λόου ενα ντιρέκτ και ενα άπερκατ οχι μόνο θα καλεστεί η αστυνομία η αυγή το ελσίνκι αλλά και οτι άλλο μπορείς να φανταστείς...Οπότε αστο, ο πολιτισμένος κόσμος δεν έχει πολιτικά συνορα και εμείς καθόμαστε εδω και μιλάμε ηρεμα ωραία εποικοδομητικά και άλλοι κάνουν οτι κάνουν(ξυρισμένοι ή αξύριστοι).Εδώ βέβαια αξίζουν ιδιαίτερης μομφής οι αναρχικοί που εχουν αναγαγάγει τη βία εως κύριο μέσω παραγωγής επανάστασης...


    ΔΑΙΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ANTIFA, εάν ο σκοπός μας ήταν να βριστούμε δε θα το είχαμε ήδη κάνει;
    Μπορεί να μη συμφωνήσουμε ποτέ, αλλά είναι χίλιες φορές καλύτερο να το συζητάμε από το να ανταλλάζουμε καντήλια.


    ΔΑΙΜΩΝ, το να παίρνεις ένα αρχαιοελληνικό μοντέλο πολιτειακής οργάνωσης και να λες ότι είναι εθνικοσοσιαλιστικό, είναι μεγάλη υπεραπλούστευση και λάθος ιστορικό. Το ψευδοεπιχείρημα με την "ομάδα Λεωνίδας" δε λέει τίποτε, είναι βερμπαλισμός. Όση σχέση έχει ο Παπανδρέου με τον... αρχαίο Καλλικράτη.

    Το παράδειγμα που έθεσες είναι τυπικό της βίας των δρόμων. Είναι αλήθεια ότι πολλές φορές διάφορες ομάδες είναι πρώτα αντι-φασίστες και μετά ο,τιδήποτε άλλο.
    Γενικά στη ζωή είναι κακό να είσαι "αντί". Προέχει η δημιουργία από την καταστροφή.
    Αλλά ο εξτρεμισμός οργανώσεων όπως η Χ.Α., πολλές φορές δημιουργεί την ανάγκη να φτιαχτεί μία ασπίδα γύρω από όσα προσπαθεί να εκμαυλίσει.
    Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι εγώ στο γήπεδο και να έρθουν δέκα μπερδεμένοι να ανεβάσουν ένα πανί που να έχει στόχους και σβάστικες. Εκεί μαζεύεται ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ που δε τον εκφράζει αυτό και δεν θέλει να μιλούν αυτοί οι 10 στο όνομά του. Εκεί προκύπτει και η υγιής έννοια του αντιφασισμού.

    Το να γυρνάς μέσα στους δρόμους και να ψάχνεις συγκρούσεις με "φασίστες", χωρίς να έχεις πολιτικό και κοινωνικό προβληματισμό, δεν οδηγεί πουθενά. Άλλωστε, κανένας ακροδεξιός δεν θα "μετανοήσει" με το να φάει ξύλο. Το πιο πιθανό είναι να τρελαθεί ακόμη περισσότερο, και να τις βρέξει στον πρώτο πιτσιρικά που θα βρει μπροστά του. Η βία είναι κύκλος, να μην παραβιάζουμε ανοιχτές θύρες.

    Σε πειράζει που ο Μάρκος αν και βασιλόφρων κριτίκαρε την λογοκρισία και τον Μεταξά. Τι να κάνουμε αυτό δεν αλλάζει. Φυσικά και χρησιμοποίησα παράθεμα, όπως και έβαλα παραπομπή στο βιβλίο (είναι 333 σελίδες και αναπόφευκτα έπρεπε να διαλέξω κάτι, και να μην συμπεριλάβω όλο το κείμενο). Εάν είχα το οποιοδήποτε σύμπλεγμα δε θα σου έλεγα όλα τα υπόλοιπα, που όπως και η αρχική ανάρτηση, είναι σε δημόσια θέα. Επομένως δεν υπάρχει αυτό που λες για "μισή αλήθεια". Υπάρχει παράθεση αυτοτελούς παραθέματος, που δηλώνει κάτι πολύ ρητά. Δηλαδή ότι το ρεμπέτικο μετά το 36 δεν ήταν το ίδιο, επειδή διάφοροι κουμπούρες έλεγαν στον Βαμβακάρη "αν δε μπορείς φέρε να στα γράψουμε εμείς". Σε ποιόν; Στον Βαμβακάρη.
    Γι'αυτό και έγραψε "εγώ δεν τους ξέρω, αυτοί με ξέρουνε".
    Μην κολλάς. Μιλάμε για μία κατάσταση αυταπόδεικτη. Εδώ υπήρχαν ρεμπέτες που ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ να γράφουν λόγω της λογοκρισίας.
    Τα ρεμπέτικα ήταν και είναι ένα από τα ατόφια δείγματα νεοελληνικού πολιτισμού. Ακόμη και σήμερα στην κουτσουρεμένη και μπουζουκοσκυλάδικη εκδοχή τους, συγκινούν νέους και μεγαλύτερους.
    Τον πολιτισμό αυτό, την ιδιαίτερη και μεγάλη αυτή μουσική, την ΒΙΑΣΕ ο Μεταξάς και οι ημιμαθείς του σφουγγοκωλάριοι. Εκεί εστιαζόταν και η δημοσίευση, και όσοι το διάβασαν χωρίς παρωπίδες δεν είδα να έχουν πολλή δυσκολία να το εννοήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μία ίσως από τις μεγαλύτερες παγίδες που πρέπει να προσπεράσει κάποιος αν θέλει να συζητήσει με διάφορους "Δαίμονες" είναι αυτή της "ελλιπούς γνώσης" σχετικά με τον Εθνικοσοσιαλισμό που διακατέχει όλους εμάς τους ημιμαθείς.

    Κλασσική παγίδα και αρκετά αφοπλιστική...για όσους κουράστηκαν να απαντούν σε Χρυσά Αυγά.

    -"Δεν γνωρίζεις αρκετά σχετικά με τον Εθνικοσοσιαλισμό ή έχεις στρατευμένη άθελα σου (...για το καλό σου) άποψη περί Εθνικισμού". Ακολουθεί συνήθως απαγγελία μετά αποστηθίσεως των όσων δεν γνωρίζουμε.
    Προπαγάνδα να το πεις; Το άσπρο γίνεται μαύρο να το πεις;

    Τα Χρυσά Αυγά και λοιπά γαλακτοκομικά κάπου μεταξύ 501ου σετ κάτω από την μπάρα των 400 κιλών και της επιμελούς διατήρησης της Αλωπεκίασης διαβάζουν όμορφα διόλου-προπαγανδιστικά βιβλία σχετικά με τον Εθνικοσοσιαλισμό που μόνο αυτοί γνωρίζουν εκ βαθέων.

    Εμείς οι καημένοι πρέπει κάθε φορά που έχουμε απορία για τα Άουσβιτς και τα ανοιχτά (από τσεκούρι) κεφάλια να τρέχουμε στους περισπούδαστους Νεο-Λακεδαιμονίους (τελευταίους θιασώτες του Εθνικοσοσιαλισμού) για να μας διαφωτίσουν σχετικά με τις καινούριες ανακαλύψεις στην επιστήμη των Εγκεφαλικών Αναβολικών...

    Σούτσος.

    Τα σέβη μου κύριε Πλάνητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πλάνητα

    1/Μιλήσα για τις ιστορικές επιρροές του εθνικοσοσιαλισμού και οχι για το αδύνατο που επιχειρείς να μου αποδώσεις ... μια εθνικοσοσιαλιστική αρχαία Ελλάδα.Ανέφερα το περιστατικό με τη μοίρα Λεωνίδας απλά για να καταδείξω το σεβασμό της εθνικοσολιστικής Γερμανίας στην αρχαία Σπάρτη.Τωρα κυριε Σούτσο αφου ξέρετε εσείς καλύτερα απο τον Leon Degrelle(φασιστόμουτρο, μπράβος της δεξιάς με ελλιπής γνώσεις περί του θέματος,στη συνέντευξεη επαιρνε τηλ το Σούτσο να του θυμίσει πράγματα χα χα)που σε μια απο τις τελευταίες συνεντέυξεις(μακροσκελέστατη)περιγράφει την "ψύχωση" του εθνικοσοσιαλισμού με την Αρχαία Σπάρτη και τη μεγάλη λατρεία του Χίτλερ για την Ελλάδα αυτό ειναι αλλό θέμα και εντέλει επόμενο αφου η αριστερά τα ξέρει ολα...
    2/Για το γήπεδο συμφωνώ. Καλώς προκυπτει(για κάποιους)ο αντιφασισμός και για κάποιους αλλους όμως επισης καλώς υπάρχει ο αντικομμουνισμός και γεννιέται και ο επερχόμενος αντιαναρχισμός.
    3/Βαμβακάρης.Επιμένω οτι κινήθηκες ύποπτα και διαγνώσκω κομμουνιστικό δάκτυλο χε χε.Το ρεμπέτικο δε μου άρεσε ποτέ.Φυσικά δεν μπορώ όμως να ισχυριστώ οτι δεν αποτελεί μέρος του νεοελληνικού πολιτισμού.και τώρα Σούτσος...

    Τι φοβερή διανοητική δυναμική και καταγγελτική αμμεσότητα κατα του φασισμού μπράβο Σούτσε.Απο αναβολικά οτι και να κάνουμε τίποτα δε θα ξεπεράσει ποτέ τα κλασσικά, Ριζοσπάστη,Κανέλη, το φτωχούλη Αλαβάνο.....το μικρούλη Τσίπρα, τις θυληκές εκπροσώπους του ΣΕΚ χα χακ.λ.π Εντωμεταξύ ναι σωστά υπέθεσες ειναι και αυτό ενα ακόμα πρόβλημα με τα ασπόνδυλα τους φασίστες γυμνάζονται οι βλάκες (και εγώ προσωπικά γυμνάζομαι επι χρόνια σαν μανιακός! αρα και πιο φασίστας)...κρίμα όμως που εσύ δεν μπορείς να σηκώσεις ουτε το σφυράκι σου για να μας σπάσεις (για τα αυγά μιλάω)οπως τσιρίζεις με τη φωνούλα σου σε πορείες και συγκεντρώσεις...
    Αισθάνομαι την ανάγκη να Πλάνητα να σου πώ ενα μπράβο και θα συστήσω σε αριστερούς φίλους μου το μπλογκ σου γιατί πραγματικά εισαι υπερ του αληθινού διαλόγου με επιχειρήματα(αν και κάποια κομμουνιστικού τύπου χα χα) και οχι ειρωνείες, κραυγές και εκβιαστικά συμπεράσματα σαν κάποιους ανωθεν τύπους.Και δυστυχώς είσαι απο τους λίγους.

    ΔΑΙΜΩΝ(Ο βάρβαρος)

    ΥΓ-Που φτάσαμε να θεωρείται η γυμναστική μειονέκτημα και φασιστική συνήθεια...Αριστερά 2010...
    ΥΓ-Σούτσος αν βρεθείς ποτέ ενάντια σε πορεία της Χ.Αυγής βάλε τέρμα ρέγκε και κάνε ντου με μπροστά ολες αυτές τις απίστευτες χιποειδής τυπισες που εχουν ιδίως κατι εξωκοινοβουλευτικοί Ανταρσυα,Αντιρατσιστική Κινηση κ.λ.π και θα δείς πως θα εξαφανιστούν ολα αυτά τα νταμάρια τρέχοντας χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ