9.5.10

Η πολιτική δίωξη του christofias-watch και η γιορτή της μητέρας

  Σήμερα βρίσκομαι στην πολύ άβολη θέση να υπερασπιστώ, και να διαφημίσω έμμεσα ιστολόγια τα οποία ούτε επισκέπτομαι για να ενημερωθώ, ούτε παραδέχομαι την ορθότητα των γραφομένων τους. 
Βρίσκομαι στην ίδια θέση που ήμουν πριν λίγο καιρό, όταν "έτρεχε" στην Ελλάδα η δίωξη του ιστολογίου υψηλής επισκεψιμότητας "τρωκτικό". 
  Το φαινόμενο της μαζικής απήχησης ιστολογίων (blogs) είναι σχετικά καινούριο φρούτο σε Ελλάδα και Κύπρο και πιστεύω ότι σε πολλές περιπτώσεις έχει διαστρεβλωθεί η χρήση και ο ρόλος του συγκεκριμένου  μέσου, σε κατάσταση που πλησιάζει την α-νομία και την συκοφαντία. Αυτό έχει να κάνει και με την φύση του ίντερνετ ως μέσου, με την ευκολία που δημιουργεί πομπούς και δέκτες. Το κράτος ελέγχει άμεσα ή έμμεσα με σχετική ευκολία το τι λέγεται στις εφημερίδες ή την τηλεόραση, αφού λίγο-πολύ είναι γνωστοί οι δημοσιογράφοι ή παραγωγοί των μέσων. Έναν λογαριασμό blogspot ή wordpress μπορεί να δημιουργήσει ο καθένας, και να γράψει ό,τι τον απασχολεί ή ό,τι θα ήθελε να μοιραστεί με τους άλλους.
  Διάφοροι δημοσιογράφοι (ή μη) βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν το βήμα παραπάνω: να γράψουν χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο, πράγματα που δεν θα μπορούσαν (ανυπόστατα) να γραφτούν σε εφημερίδες ή να ειπωθούν στα άλλα μέσα. Τα συγκεκριμένα blogs που μεταφέρουν "ειδήσεις", ελέγχονται πολλές φορές για την εγκυρότητα των γεγονότων ή των αναλύσεών τους. 
Θα μου μείνει αξέχαστη η μέρα που το blog "τρωκτικό" έβγαλε "αποκλειστικές σκηνές από τις τελευταίες στιγμές του αεροπλάνου της Air France" και δημοσίευσε φωτογραφίες... από την δημοφιλή σειρά lost!
Ή πάλι με την περίπτωση του νεαρού Αφγανού, στου οποίου τα χέρια έσκασε βόμβα, όταν έβγαλαν το διαμελισμένο πτώμα του στη δημοσιότητα. 
Ο κόσμος στρέφεται προς τα συγκεκριμένα ιστολόγια γιατί έχει την εντύπωση ότι θα διαβάσει πράγματα τα οποία δεν του δείχνουν τα "επίσημα" μέσα, επειδή συχνά ιντριγκάρεται από την αύρα του παρα-σκηνίου, της παρα-πολιτικής, της παρα-φιλολογίας...
Δε θα αναλύσω περισσότερο το τι δίνει υψηλή επισκεψιμότητα σε αυτούς τους ιστοτόπους.
Αυτό που θα πω είναι ότι η λύση της φίμωσης και της δικαστικής οδού μου φαίνεται ότι δεν κάνει τίποτε άλλο, πέρα από το να προβάλλει ακόμη περισσότερο τα ιστολόγια αυτά ως "εναλλακτικά" "αντικαθεστωτικά" και "ενοχλητικά για την εξουσία".
  Στην ενότητα αυτή -τηρουμένων των αναλογιών- τοποθετώ και το κυπριακό ιστολόγιο "Christofias Watch" το οποίο αυτοαποκαλείται "επιτροπή για την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Κύπρο", τίτλος που υπονοεί ότι η διακυβέρνηση Χριστόφια έχει καταλύσει το πολίτευμα. Έχουν γραφτεί εκεί διάφορα, κυρίως για τους ανθρώπους και τους πολιτικούς που έχουν επιδιώξει την επαναπροσέγγιση, όχι πάντοτε κόσμια και εμπεριστατωμένα. Πολλές φορές οι δημοσιεύσεις και τα σχόλια που γίνονται αγγίζουν τα όρια της συκοφαντίας. 
  Κάποιο από τα σχόλια ενόχλησε τον δημοσιογράφο Μακάριο Δρουσιώτη σε τέτοιο βαθμό, που απευθύνθηκε στις αρχές με την αιτιολογία ότι... απειλείται η ζωή του από κάποιο σχόλιο (όχι δημοσίευση) του blog, και το πάρτι του παραλογισμού άρχισε. Πρέπει να πω ότι η άποψη που έχω για τον Δρουσιώτη ως δημοσιογράφο και συγγραφέα είναι καλή. Το βιβλίο του "ΕΟΚΑ: η σκοτεινή όψη" στάθηκε αφορμή για μένα να διαβάσω περισσότερα πράγματα σχετικά με τον αντιαποικιακό αγώνα στην Κύπρο και τις πτυχές που δεν είχε ενσωματώσει η επίσημη νεοελληνική ιστοριογραφία.
  Αλλά ο τρόπος που διάλεξε για να αντιμετωπίσει τις εναντίον του βολές εκτός από αναποτελεσματικός, είναι και το καλύτερο όπλο στα χέρια των ανθρώπων που θεωρεί αντιπάλους του.
Αστυνομικοί μπήκαν χαράματα στο σπίτι του δικηγόρου Ξενή Ξενοφώντος (θεωρείται ο βασικός παραγωγός του blog) και μπροστά στα μάτια της γυναίκας του και του νεογέννητου μωρού του προχώρησαν σε έρευνα/ κατασχέσεις υπολογιστών.
  Όλα τα κόμματα πλην ΑΚΕΛ (το κόμμα από το οποίο προέρχεται ο πρόεδρος της Κύπρου) καταδίκασαν τη συγκεκριμένη δίωξη. Κάτι το οποίο η πλευρά του κ. Δρουσιώτη έπρεπε και να περιμένει, έπρεπε να είχε υπολογίσει από πριν. 
  Υπάρχει μία διαδικτυακή ομάδα η οποία θεωρεί το καθεστώς Χριστόφια ως ανελεύθερο, αντιδημοκρατικό και ολοκληρωτικό.
Τι εξυπηρετεί, λοιπόν, μία δίωξή του εκτός από το να οπλίσει με επιχειρήματα την ομάδα αυτή;
Η ποινικοποίηση του blogging οδηγεί ανθρώπους όπως το "τρωκτικό" ή το "christofias watch" να λένε: "Βλέπετε; Μας κυνηγάνε και μας πολεμούν, ακριβώς επειδή λέμε την αλήθεια!"
και οδηγούν στην ανακύκλωση του ενδιαφέροντος για τα συγκεκριμένα ιστολόγια. 
Αλήθεια, αναγνώστη, ακόμη και εσύ που δεν ήξερες ως τώρα το "christofias watch" δε θα το ψάξεις στο google για να δεις περί τίνος πρόκειται; 

Και να μην ξεχνιόμαστε, σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας. Αγοράσαμε όλοι λουλουδάκια στη μανούλα;

24 σχόλια:

  1. Και γιατί να μην μπουν στο christofias watch δηλαδή αυτοί που δεν το ήξεραν;

    Απλά τώρα θα μπαίνουμε και στη σελίδα του Ξενή Ξενοφόντως με τη γραβάτα.

    Και γιατί να μην μπαίνουν και στη ιστοσελίδα του Δρουσιώτη;

    Είπε κανείς ότι το πρόβλημα είναι στη δημοτικότητα; Αν ήταν εκεί το πρόβλημα, νομίζω ο Δρουσιώτης είναι πολύ πιο δημοφιλής από τον Ξενή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάνητα.... εγώ που κυοφορώ γιορτάζω;

    Το θέμα δεν είναι η δημοτικότητα, το θέμα είναι ότι τώρα στα αυτιά των αφελών θα αξουστεί πιο πειστικό το "κατέχουμε σοβαρά μυστικα και αλήθειες που το Κατεστημένο δεν θέλει να ξέρετε".

    Αν ήθελε το ΑΚΕΛ μπορούσε να χειριστεί πολιτικά το θέμα κάνοντας ξεκάθαρο σε ορισμένους -πρώην και νυν -συγκυβερνώντες ότι η δαιμονοποίηση όσων είχαν δεχτεί το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ (αλλά και την Ομοσπονδία ως λύση) δεν θα γίνει ανεχτή. Ότι δηλαδή δεν γίνεται να ονομάζει "τουρκόφιλο" ή "τσιράκι των Άγγλων" όποιο διαφωνεί με τον "μακροχρόνιο".

    Αυτό ακριβώς φοβούνται να κάμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όταν στο όνομα του έθνους κάποιοι προβαίνουν συστηματικά σε δημόσιες απειλές εναντίον πολιτών του κράτους τζιαι τούτον βαφτίζεται ελευθερία της έκφρασης, εν πάμε καλά. επιχειρείται πνευματική τρομοκρατία εναντίον των υποστηρικτών της λύσης, εκφράζεται ρατσισμός απέναντι στους τ/κ τζιαι τυγχάνει κάλυψης τζιαι στήριξης που τα πολιτικά κόμματα τζιαι ανοχή που το ΑΚΕΛ. η ηρωοποίηση ή έστω η ανοχή του τραμπουκισμού στον δημόσιο λόγο εν θλιβερό κατάντημα για την Κύπρο, σημάδι ανωριμότητας. οι τύποι του Χριστόφιας Γουότς εν φαίνεται να εν περιθωριακοί ενωτικοί. μάλλον εν μέρος του βαθέους κράτους τζιαι πιθανότητα γνωστοί πολιτικοί παράγοντες. (η εξιδανίκευση του διαδιχτύου τζιαι της μπλογκόσφαιρας συγχύζοντας δηλαδή την μορφή με το περιεχόμενο ήταν πάντα προβληματική ασέρας). οπόταν επί της ουσίας ο εθνικιστικός απορριπτισμός είναι εδώ ενωμένος δυνατός. τζιαι δεν είναι διαθετημένος να επιτρέψει την επανένωση. τζιαι έσιει τζιαι το ΑΚΕΛ ευθύνες στον βαθμό που ανέχτηκεν τζιαι ανέχεται την ΕΟΚΑτζική δομή που κυβερνά. που οι αστυνομικοί επικροτούν το "Τούρκοι θα πεθάνετε" τζιαι ενοχλούνται μόνο με το "Χριστόφια προδότη καταδότη" τζιαι το "Χριστόφια ζούμε στο τάφο να σε δούμεν". έσιει δίκαιον ο αγρινός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άρα γρηγόρη κάλά έκανε η αστυνομία και συνέλαβε τον τύπο αυτό;

    άρα δηλαδή η ουσία αυτής της υπόθεσης είναι μόνον αυτοί που δεν θέλουν επανένωση και προβαίνουν σε λεκτικούς τραμπουκισμούς κλπ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ως συνήθως οσρ προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τζιαι να μετατρέψεις ένα πολιτικό ζήτημα (συστηματικών δημόσιων απειλών σε ανθρώπους για τα πολιτικά τους φρονήματα) σε νομικό (σεβασμός στα δικαιώματα του τραμπούκου). κρίμα. τωρά επροχώρησες ένα βήμα παραπάνω που προηγούμενες φορές (θυμίζω την ουδέτερη στάση σου απέναντι στο ΕΛΑΜ) τζιαι τη αλληλεγγύη σου στα 3 εθνικιστικά σάιτς που εδιαγραφήκαν που τον συναθροιστή του Γιαννή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποια ουδέτερη στάση ρε ψεύτη ψευτοταπελάρη ψεύτη

    και εσύ φυσικά δεν απαντάς ως συνήθως για την ουσία της υπόθεσης που είναι η αστυνομική παρέμβαση και μόνο

    ακόμα λλίον να φωνάξεις ζήτω η αστυνομία που επιτέλους παρενέβηκε

    πάλε καλά που εσυγκρατήθηκες

    απλά τωρά έτυχε να είσαι στο "σωστό"στρατόπεδο της εξουσίας

    αλλά τόσα καταλάβεις τόσα λες

    τζαι είναι πολλά θλιβερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απάντηση σου εδόθηκε ήδη OSR, αν ήθελε πραγματικά να αντιμετωπίσει το ΑΚΕΛ το πρόβλημα μπορούσε να το κάμει -προ πολλού -με τρόπο πολιτικό και όχι αστυνομικό. Δεν το τολμά.

    @Γρηγόρης
    Το ότι οι οπαδοί της σχολής Δούντα / του Μακροχρόνιου είχαν γραφείο ντιρεκτίβας το ξέραμε χρόνια τώρα Γρηγόρη. Αν κάποιος παρατηρούσε π.χ. τα γραπτά των Σέρτη, α/φων Ηλιάδη, Ιακώβου, κλπ. θα έβλεπε την κοινή γραμμή, τις κοινές φράσεις και την προσπάθεια για δημιουργία συγκεκριμέωνου κλίματος και εντυπώσεων.

    Όποιος τάσσεται υπέρ της ΔΔΟ είναι ξενοκίνητος, τελεία.

    Η συνάντηση εθνικόφρωνης δεξιάς και εθνικιστών "αντικαπιταλιστών" εν παλιά ιστορία στη Νήσο των Αγίων. Απλά... μετά το δημοψήφισμα και ειδικά μετά την ήττα τΑΣΣΟΥ έκριναν ότι η διαδικτυακή συνύπαρξη των "επόμενων γενιών" θα μπορούσε άνετα να συμπεριλάβει από ΕΦΕΝόπουλα μέχρι σοσιαλιστάρες και από ανερχόμενες δηλωσιογράφες μέχρι γκουρού της εναλλακτικής οδού.

    Τα δε "άκρα" που τάχατες τα καταδικάζουν εν χρήσιμα για να παρουσιάζεται σαν μετριοπαθής η δική τους ακρότητα.

    Ο Φτωχόπουλος που ακόμει χαίρει εκτίμησης στο χώρο των ελλήνων αναρχοπατέρων δεν τους ενοχλει, τα μωρά στη Φανερωμένη όμως ναι. 30 νοματοί που μοιράζουν 15 διαφορετικές φυλλάδες με αντιφάσεις και μεταξύ τους αντιπαραθέσεις τζιαι σε λλίο θα τους παρουσιάσουν σαν οργανωμένους!

    Έχει όμως ένα πόιντ ο OSR για τους κινδύνους που ελλοχεύουν, δεν νομίζω να χρειάζεται να σου υπενθυμίσω διαχρονικά τον τρόπο λειτουργίας της Επαγρύπνησης.

    Τις δε νομοθεσίες που ετοιμάζουν, ακόμη και πασh υπερασπιστές της ελευθερίας όπως ο Ρίκκος... τις παρουσιάζουν ως καλές δεδομένου ότι θα συγκεκριμενοποιηθούν οι παραμέτροι που θα κάνουν επιτρεπτή μια παρακολούθηση και ότι θα είναι περιορισμένος ο αριθμός των ατόμων που θα έχουν πρόσβαση στο υλικό που οι παρακολουθήσεις θα παράγουν. Για το ποιος θα οτυς ελέγχει αυτούς... σιωπή. Για ανεξάρτητες αρχές έξω από την Αστυνομία και το Υπ. Δικαιοσύνης που θα διασφαλίζουν ότι δεν θα γίνονται πατταλοδουλειές... μουγκαφών.

    Επιπλέον, αν τους έκοφτε νάκκουριν η τάξης και ασφάλεια και η κοσμιότητα... θα κοίταζαν και λίγο τι γίνεται με εκφραστικά όργανα "ημετέρων" οργανώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξύπνησα αργά και μεταξύ καφέ και τσιγάρου βλέπω ότι η συζήτηση έχει φουντώσει.
    Ο καθένας βέβαια αναλαμβάνει και την ευθύνη των γραφομένων του, αλλά θα παρακαλέσω να είμαστε όλοι λίγο πιο φειδωλοί στους χαρακτηρισμούς μας, από τη στιγμή που οι περισσότεροι από εδώ νομίζω πως δε γνωριζόμαστε παρά στην μλογκόσφαιρα.

    Όχι τίποτε, έχω να πάω και μία βόλτα το απόγευμα και δε θέλω να δεχτώ καμία "επιχείρηση αρετή" στο σπίτι για... σχόλια στο ιστολόγιο! :P

    Πάντως η ερώτηση του osr είναι και δική μου ερώτηση φίλε Γρηγόρη.
    Το ότι είναι εχθροί της λύσης, προπαγανδιστές ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, σημαίνει ότι δίκαια πήγε η αστυνομία στο σπίτι τους και τους αντιμετώπισε ως κοινούς εγκληματίες;

    Γι'αυτό και μίλησα και στην αρχή του κειμένου για άβολη θέση στην οποία βρισκόμαστε κάθε φορά που αναγκαζόμαστε να υπερασπίσουμε ιστολόγια που δεν παραδεχόμαστε για την εγκυρότητά τους.

    Το θέμα δεν είναι αν οι πολιτικές θέσεις οι οποίες κατατίθενται εκεί είναι ορθές ή όχι, αλλά εάν η αστυνομική/δικαστική οδός προσφέρει την οποιαδήποτε λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγρινέ συμφωνούμεν.
    οσρ ηρέμησε.
    πλάνητα το Χριστόφιας Γοούτς δεν είναι "ιστολόγιο" που δήθεν κινδυνεύκει που το ΑΚΕΛ, την κυβέρνηση ή τον μεγαλοδημοσιογράφο Δρουσιώτη. ούτε απλά δεν θέλει την λύση. είναι όργανο έκφρασης της ε/κ κατεστημένης εξουσίας (το βαθύ κράτος που υπάρχει στην δημόσια υπηρεσία, την παιδεία, τα ΜΜΕ) που προάγει συστηματικά κλίμα πολιτικής τρομοκρατίας (στυλ ΕΟΚΑ τζιαι ΕΟΚΑ Β) στην δημόσια σφαίρα στον 21ο αιώνα. τούτη εν η ουσία. όι το τι εκάμαν οι μπάτσοι. τζιαι εν ενδειχτική η δύναμη τους για το ότι εμετατρέψαν μιαν αστυνομική ανάκριση (σε λάθος ώρα - αν εν τούτον το θέμα να τεθεί σωστά. απαγορεύουνται οι αστυνομικές ανακρίσεις πριν τες 8 το πρωί - αλλά να ισχύει για ούλλους, όι μόνο για το Ξενή, επειδή εν άκουσα κανέναν εθνικιστή απορριπτικό να διαμαρτύρεται στην σκούπα ενάντια στους μετανάστες) σε δήθεν προσπάθεια φίμωσης. η προσπάθεια φίμωσης δαμέ εν εναντίον του Δρουσιώτη - επειδή ασκεί κριτική στην ιδεολογική ηγεμονία του φαντάσματος της ΕΟΚΑ. όι στον Ξενή. τζιαι ο Δρουσιώτης άτε πες μπορεί να μεν κινδινεύκει. άλλοι όμως; η αριστερή στάση σε τούτην την ιστορία εν ο αγώνας ενάντια στον τραμπουκισμό τζιαι της λογοκρισίας στο όνομα της εθνικοφροσύνης. τα υπόλοιπα νομίζω εν κοντόφθαλμοι, ανιστόρητοι, μικροαστικοί φιλελευθερισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γρηγόρη, εάν κατάλαβα καλά είσαι ψηφοφόρος ή φίλος του ΑΚΕΛ. Διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος.

    Μπορείς να μου πεις προς τι αυτό το κυνήγι φαντασμάτων;

    Το ΑΚΕΛ αυτή τη στιγμή είναι κυβέρνηση με μία από τις πιο ευνοϊκές γι'αυτό συγκυρίες των τελευταίων δεκαετιών.
    Έχει ένα μεγάλο εκλογικό ποσοστό υπέρ του, συγκυβερνά με 1 ακόμη κόμμα, και έχει βγάλει τον Γενικό του Γραμματέα, Πρόεδρο της δημοκρατίας.

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ για να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις και σε αλλαγές που είναι ζωτικές για να προχωρήσει ένα βήμα μπροστά η κυπριακή κοινωνία;

    ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕΣ ΕΝΑ "ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ" το οποίο εμποδίζει την επαναπροσέγγιση.
    Δηλαδή για να γίνουν τα απαραίτητα βήματα στο κυπριακό και στην κοινωνία, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΙΓΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ;

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, εκτός από πρόεδρο, κοινοβουλευτική δύναμη, δύναμη στα συνδικάτα, λαϊκή υποστήριξη;
    Ο Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι, και κατηγορούν τα "κουκούτσια";

    Δεν ξέρω εάν υπήρξε στο παρελθόν πιο ευνοϊκή συγκυρία για να υπάρξουν κοινωνικές τομές.
    Και εγώ ως κάτοικος της Λευκωσίας τα τελευταία 8 χρόνια, δεν έχω δει την πρόοδο που περίμενα, ακόμη και στα μικρά πράγματα της καθημερινότητάς μου, όπως ένα άρτιο δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς.

    Μήπως είναι υπερβολικό να λέμε ότι το "christofias watch" είναι Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν είμαι καν ψηφοφόρος του ΑΚΕΛ. αλλά δεν υπάρχει κυνήγι φαντασμάτων δαμέ. υπάρχει κρατικό κατεστημένο το οποίον επιβάλλει το τι συνιστά εθνικά αποδεκτό πλαίσιο. τζιαι δεν εμποδίζει απλώς την επαναπροσέγγιση, απαγορεύει την προοπτική της ομοσπονδιακής λύσης (παρότι η θεωρητικά συμφωνημένη βάση λύσης) σπέρνωντας τον τρόμο. (δαμέ ο Αντένα εμποδίζει τους ε/κ τζιαι τ/κ ακαδημαικούς να συναντηθούν επειδή έτσι δήθεν θα αναγνωριστούν τα ούτω καλούμενα πανεπιστήμια...)έσιει κόσμο που δεν συναινεί στον υφιστάμενο εθνοτικό διαχωρισμό αλλά φοάται την λύση για το τί μπορεί να κάμουν οι "φανατισμένοι".οι μνήμες 1963-1974 εν νωπές. δαμέ πρόκειται για μιαν διχοτομική μειοψηφία που επιβάλλει στην πλειοψηφία την διαίρεση. τζιαι συμφωνώ μαζί σου στες τεράστιες ευθύνες του ΑΚΕΛ για την πολιτική ανοχή που επιδεικνύει στον ευνουχισμό της εκπαιδευτικής μεταρύθμισης, για την κωλλισιεργεία του στην διαδικασία της επανένωσης, για την αποτυχία του να προβεί σε κοινωνικό εκσυγχρονισμό, πόσον μάλλον ριζοσπαστικές κοινωνικές τομές. αλλά όι τζιαι κουκούτσια τωρά ο απορριπτικός συρφετός. μιλούμεν για την κατεστημένη διανόηση, την γραφειοκρατία, τους πλήστους πολιτικούς παράγοντες, την δημοσιογραφία...όι τζιαι κουκούτσια. εν λυπηρό πάντως κάποιος να θεωρεί τον τραμπουκισμό ως μια "αντίθετη άποψη"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να υιοθετήσω τον όρο "τραμπουκισμός" για το επίμαχο σχόλιο, δεν έχω κανένα πρόβλημα.
    Αν είδες εγώ ο ίδιος είπα ότι δεν υιοθετώ τα γραφόμενα εκεί, και δεν υπερασπίζομαι το περιεχόμενο.

    (Βέβαια το θέμα των σχολίων σηκώνει πολλή συζήτηση. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να "την πέσουν" στα μισά ιστολόγια αφού τα σχόλια είναι ελεύθερα και έχουν γραφτεί βρισιές/απειλές σε πάρα πολλά blogs)

    Το αρχικό σχόλιο εστιαζόταν στην ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του ΤΡΟΠΟΥ με τον οποίο έδρασε ο Δρουσιώτης.

    Κατά την προσωπική μου πάντα γνώμη και μπορεί να κάνω και λάθος.
    Αλλά πιστεύεις ότι κι εάν ακόμη το δικαστήριο διατάξει την ΠΑΥΣΗ, το ΣΒΗΣΙΜΟ του christofias-watch, δεν μπορεί ο ίδιος ο διαχειριστής, ή κάποιος άλλος φίλος του από την "επιτροπή", να στήσει ένα αντίστοιχο;

    Γι'αυτό πιστεύω ότι η αντιμετώπιση τέτοιων ομάδων/ιστολογίων/απόψεων πρέπει να είναι κυριότερα ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    Εάν κάποιο ιστολόγιο που υβρίζει και προσβάλλει, που έχει χαμηλό επίπεδο ΑΠΟΜΟΝΩΘΕΙ από τον κόσμο, αυτή θα είναι η καλύτερη απάντηση. Αλλά όταν η κατινιά, η παρα-πολιτική και το ύφος μαχαλόμαγκα κυριαρχεί, τα φαινόμενα αυτά πολλαπλασιάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πλάνητα δεν διαφωνούμεν επί της ουσίας.
    η διαφωνία μας έγγυται νομίζω στο που εστιάζουμεν.
    πχ ο "Ρήγας" έννεν απλά ένας ανώνυμος σχολιογράφος στο περιθώριο του "ιστολογίου". βάλλει τζιαι αναρτήσεις τζιαι παίζει κεντρικό ρόλο τζιαμέ.
    τζιαι το θέμα έννεν το "ιστολόγιο" καθ' εαυτόν, αλλά το πλαίσιο της πολιτικής αντιπαράθεσης στην δημόσια σφαίρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ήξερα και την παράμετρο αυτή που κατέθεσες, ότι δηλαδή ο Ρήγας είναι και στη συντακτική ομάδα εκτός από σχολιαστής, με πιάνεις αδιάβαστο.
    Λες να αρχίσω να διαβάζω "christofias watch" για να είμαι πιο ενημερωμένος;
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγώ θκιαβάζω το στα γλήορα έστω για να πιάννω μια συνοπτική εικόνα της ανεπίσημης (αλλά μάλλον πιο ουσιαστικής) ρητορικής του αντι-ομοσπονδιακού στρατοπέδου. όπως πιο παλιά εθκιάβαζα τζιαι άκουα τον Λ Μαύρο.
    μεν το γελάς. αν αντέχεις να το θκιαβάζεις, ενημερώνεσαι για κάποια πράματα. επειδή ΔΕΝ πρόκειται για απλά μιτσιούς/περιθωριακούς που ξιτιμάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δηλαδή πλάνητα το γεγονός ότι ο "ρήγας" ή ο "λεονάτιας" ο "περικλες" και ο "αχιλευς"

    ενδεχομένως και ίσως να είναι στην συντακτική ομάδα εκτός απο σχολιαστής έχει σημασία για την ουσία αυτού θέτεις στην ανάρτηση σου;

    ας πούμε εγώ που σχολιάζω τώρα ως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι σχέση έχει αν κάποιος είναι στην συντακτική ομάδα ή είναι απλός σχολιαστής

    το θέμα είναι ότι για να διαπιστωθεί αυτό το πράγμα θα πρέπει να θέσει η αστυνομία υπο παρακολούθηση να παραβιάσει συνταγματικά δικαιώματα και να συνεχιστεί το κυνήγι μαγισσών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΛΑΝΗΤΑ, μπορείς να σχολιάζεις ως "ΠΛΑΝΗΤΑΣ" γιατί είναι ενεργοποιημένος ο ανώνυμος σχολιασμός, ο καθένας μπορεί να βάλει ό,τι ψευδώνυμο θέλει, ή καθόλου ψευδώνυμο για να γράψει κάτι.
    Κι αυτό γιατί κατ'εμέ δεν έχει τόση σημασία το να δημιουργήσουμε είδωλα ή να αναζητήσουμε ταυτοπροσωπίες.

    Το ιστολόγιο είναι διασταύρωση του προσωπικού και του κοινωνικού.
    Δηλαδή μπορεί μία αρχική ανάρτηση να έχει γραφτεί από μένα, αλλά από τη στιγμή που δημοσιεύεται και διαβάζεται/σχολιάζεται, έχει φύγει από τη δική μου διαχείριση, ανήκει σε σένα, στο Γρηγόρη, στον οποιονδήποτε προβληματιστεί και γράψει κάτι σχετικό ή αντίθετο.

    Ας πούμε πάρε παράδειγμα το συγκεκριμένο κείμενο. Έγραψα κάποια πράγματα αρχικά για το πως βλέπω το φαινόμενο christofias-watch και πως αξιολογώ την κίνηση Δρουσιώτη.

    Τα σχόλια που ακολούθησαν από κάτω οδήγησαν σε μία πολύ ευρύτερη συζήτηση και το κείμενο δεν είναι πλέον δυνατό να ξεχωριστεί από αυτά.

    Γι'αυτό και προτιμώ να βλέπω τα ιστολόγια ως ψηφιοποιημένες αγορές (με την ελληνική και όχι την "αγοραία" έννοια του όρου). Τώρα θα μου πεις, δεν πρέπει να υπάρχουν και σε αυτές κάποιοι κανόνες; κάποια όρια όταν υπάρχουν φαινόμενα συκοφαντίας ή απειλής;

    Είναι μία μεγάλη κουβέντα πάντως προσωπικά δε με συναρπάζει η ιδέα των μίας μπλογκόσφαιρας στην οποία ο ένας θα καταθέτει μηνύσεις στον άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πλάνητα αυτό ακριβώς που λες στο τέλος ήθελα να καταδείξω

    ότι έτσι κι αλλοιώς το ψευδώνυμο που χρησιμοποίησα ΠΛΑΝΗΤΑΣ και μετά gregoris δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα και δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτα

    ως προς το ποιος είμαι

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ............ παρέμβει η αστυνομία όπως έγινε

    αυτό είναι το επικίνδυνο

    η ουσία σε όλη αυτή την υπόθεση δεν είναι τάχα το βαθύ κράτος και άλλες μπαρούφες που λέγονται και συμφωνώ απόλυτα με τα όσα έγραψες στο σχόλιο σου για το ακελ που έχει το καρπούζι και το μαχαίρι

    το ιντερνετ είναι το πιο δυνατό όπλο που έχουμε στα χέρια μας οι απλοί άνθρωποι και η εξουσία στην προκειμένη το ακελ (και φυσικά όλοι οι άλλοι στο μέλλον ή και τώρα άμα λάχει) θέλει να βάλει χέρι

    αν το επιτρέψουμε αυτό ένας μεσαιωνας καινούριος αρχίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πλάνητα (2.39)/ Gregoris (2.43)
    έδειξες το επίπεδο τζιαι το ήθος της πολιτικής σου παράταξης.
    πραγματικέ Πλάνητα/ Χρίστο Δημητριάδη το ζήτημα δαμέ εν το θράσος τζιαι ο αυταρχισμός μιας συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης (κρατικό κατεστημένο) που διεκδικά το δικαίωμα να φιμώνει με δημόσιες απειλές όσους αντιστέκονται στην διαιώνιση της εθνοτικής σύγκρουσης τζιαι τον διαχωρισμό της χώρας. που διεκδικά επιλεχτική μεταχείριση που την αστυνομία τζιαι που ονομάζει την αντίσταση ενάντια στον τραμπουκισμό τζιαι την πολιτική τρομοκρατία (έστω δια της νομικής οδούς) "κυνήγι μαγισσών" τζιαι "καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οσρ
    εν είσαι απλά εξυπνόβλακας. έγινες πλέον (με την στάση σου το τελευταίο διάστημα τζιαι την σταυροφορία σου με τούτην την υπόθεση) ένας συνήγορος των απορριπτικών εθνικιστών. κρίμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γρηγόρη είσαι απλά ένας χειροκροτητής των δυνάμεων καταστολής της αστυνομίας του ακελ και των αλλων καπιταλιστικών δυνάμεων

    είσαι απλά ένας αξιοθρήνητος ανάξιος διαλόγου ταπελάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. osr
    δεν θα μου επιβάλεις το ανιστόρητο, απολίτικο τζιαι ισοπεδωτικό πλαίσιο της σκέψης σου. το αμαξούιν σου πάρακατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ